Aplikacija Pointme izlazi na tržište, cilj je globalni uspjeh

Autor: Marta Duić , 09. svibanj 2015. u 11:32
Voditelj tima koji je osmislio Pointme - Mateo Stupičić

Pointme je aplikacija gdje korisnik osvaja nagradu za kupnju i objavu na društvenim mrežama, i daje preporuku drugim korisnicima.

Danas su digitalizacija i moderne tehnologije dio svakodnevice, a udjel digitalnog marketinga bilježi sve veći porast.

Na njega se u svijetu troši više od 120 milijardi dolara, a iako je u Hrvatskoj riječ o "svega" 1,6 milijardi kuna, u riječkom startupu Pointme vjeruje u svijetlu budućnost branše. O njima smo pisali dok su razrađivali ideju, a nakon šest mjeseci će, u sklopu Student Day Festivala 29. i 30. svibnja u Rijeci, plasirati na tržište Pointme mobilnu aplikaciju. U njoj korisnik svojim objavama osvaja nagrade dok poslovni subjekt ostvaruje promociju na društvenim mrežama. "Cilj nam je materijalizirati objave na Facebooku tako da spojimo kupce i poslovne subjekte. Svakodnevno korisnici objavljuju ogroman broj fotografija na Facebooku dok tvrtke i obrti veliku svotu novca troše na marketinške aktivnosti. Pointme je je aplikacija gdje korisnik osvaja nagradu za kupnju i objavu na društvenim mrežama, a samim time daje i preporuku drugim korisnicima. Nagrade osiguravaju naši klijenti tako da korisniku daju promotivni materijal te popuste čime osim promocije ostvaruju i porast potrošnje, a korisnici pritom dobiju dodatne benefite", pojasnio je voditelj tima Mateo Stupičić.

 

1,6mlrd.

kuna troši se u Hrvatskoj na mobilno oglašavanje, kažu riječki studenti

Budući da je Pointme zapravo platforma koja zahtijeva i korisnike i klijente, tim se odlučio na personalizirane modele prema učinku. Kako ističu, to omogućava sigurno korištenje svim klijentima, od ugostitelja i malih obrta do velikih kompanija. Njihov put je krenuo u studenom 2014. ulaskom u inkubator gdje su si osigurali prostor, ali i pomoć mentora. "Period do ulaska u StartUp inkubator bio je stresan jer smo se morali nalaziti po lokalnim kafićima kako bismo razradili ideju te nismo imali prostor gdje bismo uspjeli pružiti maksimum. Prostor nam je osigurao StartUp inkubator, no najveću pomoć smo dobili u mentorima koji su nam pomogli razviti aplikaciju, ali i pristupiti klijentima. Inače se dosta podcjenjuje uloga mentora te bi  se upravo ovim putem htio zahvalio Dariu Zoriću, Ediju Budimiliću i Valinei Vinger koji su imali najveći utjecaj na naš put. Također bi se htjeli zahvaliti Valentini Iskri i Nataši Mandić, djelatnicama Grada Rijeke", kaže Stupičić i dodaje: "Kad smo pokretali ovaj projekt bio nam je cilj napraviti globalnu aplikaciju, od toga nismo odustali. Shvatili smo da ništa ne ide preko noći te smo se odlučili posvetiti tome i smatram kako će sve to doći na svoje uskoro."

Osim što razvija Pointme, tim pokušava i pokrenuti startup scenu u Rijeci prezentacijama u sklopu promoviranja četvrte generacije StartUp inkubatora. Nedavno su završili proces "inkubacije" te će se predstaviti na Demo Dayu riječkog StartUp inkubatora 12. svibnja. Odlučili su krenuti u pregovore sa klijentima, ali i u potragu za investicijom koja bi im osigurala lakši izlazak na tržište. Svjesni su kako su im za investiciju potrebni korisnici, planiraju ih pridobiti plasiranjem aplikacije u sklopu Student Day Festivala u Rijeci na kojem se očekuje više od 20.000 studenata. Pointme će imati štand gdje će pokušati privući korisnike.

"U potrazi smo za klijentima, ali i partnerima za Festival. Mislili smo kako će to ići lakše, no problem je što u Hrvatskoj mobilnoj oglašavanje nije još uzelo zamah pa su ljudi dosta skeptični. Imamo dogovore sa više različitih klijenata, manjih, ali i većih poput Erste banke. Upravo je Erste poslovnica za mlade u Rijeci pristala prva na suradnju te će nam biti partneri na festivalu", kaže Marko Pavičić, jedan od članova tima koji čine i Davor Pejić, Mateo Perčinić, Juraj Zorić, Dejan Mišljenović i Luka Vukas. 

Komentirajte prvi

New Report

Close