Prihodi Walt Disneya porasli su u prvom tromjesečju sedam posto, na 12,46 milijardi dolara, zahvaljujući povećanoj potrošnji posjetitelja u zabavnim parkovima kompanije i odličnim rezultatima njezine televizijske mreže.
Neto dobit porasla je 10 posto, na 2,1 milijardi dolara, navodi se u izvješću kompanije. Prihodi od tematskih parkova porasli su za šest posto, na 3,76 milijarde dolara, povećavši operativnu dobit tog odjela za 24 posto, nakon što su porasle cijene ulaznica i hotelskog smještaja, a posjetitelji više trošili na hranu, pića i proizvode. Poslovanje vezano za medijsku mrežu, koje uključuje sportski kanal ESPN, kanal Disney i ABC, zabilježilo je rast prihoda za 13 posto, na 5,8 milijarde dolara, uslijed veće prodaje oglasa i povezanih naknada.
Međutim, prihodi od filmskog studija pali su za šest posto, na 1,7 milijardi dolara, dok je prodaja odjela potrošačkih proizvoda porasla za 10 posto, ponajviše zbog dobre prodaje igračaka i drugih proizvoda povezanih s animiranim filmom "Snježno kraljevstvo". Kako su poslovni rezultati bolji od očekivanja, cijena dionice porasla je u utorak za dva posto, na rekordnih 113,3 dolara. U proteklih godinu dana cijena Disneya ojačala je 38 posto, daleko bolje od cijelog tržišta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu