Playboy namjerava žustrije ući na golemo kinesko tržište, ali ne s čuvenim magazinom, već s modnim dodacima i kovčezima s legendarnim logom zečića koji kineski potrošači smatraju znakom otmjenosti.
"Playboy je u posljednjih 10 godina u Kini ostvario pet milijardi dolara prodajnih prihoda. Želimo udvostručiti taj broj u sljedećih deset godina", izjavio je u srijedu CNBC-u Matt Nordby, glavni prodani direktor kompanije. Sklopivši ugovor s novim kineskim distributerom, Playboy namjerava povećati broj prodajnih mjesta sa sadašnjih 3100 na 3500 trgovina, dodao je Nordby.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu