Prihodi Walt Disneya porasli su u prvom tromjesečju 7 posto, na 12,46 milijardi dolara, zahvaljujući povećanoj potrošnji posjetitelja u zabavnim parkovima kompanije i odličnim rezultatima njezine televizijske mreže.
Neto dobit porasla je, pak, 10 posto, na 2,11 milijardi dolara, navodi se u izvješću kompanije, objavljenom u utorak.
Prihodi Disneya od tematskih parkova porasli su za 6 posto, na 3,76 milijarde dolara, povećavši operativnu dobit tog odjela za 24 posto, nakon što su porasle cijene ulaznica i hotelskog smještaja, a posjetitelji više trošili na hranu, pića i proizvode.
Poslovanje vezano za medijsku mrežu, koje uključuje sportski kanal ESPN, kanal Disney i ABC, zabilježilo je rast prihoda za 13 posto, na 5,81 milijarde dolara, uslijed veće prodaje oglasa i povezanih naknada.
Međutim, prihodi od filmskog studija pali su za 6 posto, na 1,69 milijarde dolara, dok je prodaja odjela potrošačkih proizvoda porasla za 10 posto, što se zahvaljuje dobroj prodaji igračaka i drugih proizvoda povezanih s animiranim filmom "Snježno kraljevstvo".
Kako su poslovni rezultati Walt Disneya bolji nego što su analitičari očekivali, cijene dionice tvrtke porasla je u utorak na Wall Streetu za 2 posto, na rekordnih 113,3 dolara. U proteklih godinu dana cijena Disneya porasla je 38 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu