Osječka pivovara objavila je jučer da je finaliziran ugovor o plasmanu piva u Kinu s partnerom za to veliko tržište Li Gangom.
Prva dva kontejnera prema Kini krenut će, kaže predsjednik Uprave Pivovare Antonio Drobina, koncem lipnja, početkom srpnja, a na godišnjoj razini ugovor osječkom proizvođaču trebao bi donijeti oko 2 milijuna eura. Osječko black radler favorit je iz ponude s kojim se pivovara počinje probijati u Kinu. Inače, koncem prošle godine Osječka Pivovara započela je s prodajom i na australskom tržištu, dok je u prethodnim godinama Mađarska bila glavno inozemno tržište. No, ukupno su prihodi od izvoza dosad bili na simboličnoj razini od oko 1 posto.
Okretanje novim tržištima posljedica je i pivovarinog gubitka nekoliko najvažnijih domaćih kupaca koji su u međuvremenu proglasili stečaj, poput osječkog Biljemerkanta i još nekoliko distributera. Zbog toga su i na izvanrednoj skupštini dioničara u ponedjeljak prihvaćene odluke o daljnjem restrukturiranju i mjerama jačanja konkurentnosti tvrtke, nakon što su dosadašnji kumulirani gubici od 31,6 milijuna kuna preneseni u iduće razdoblje.
U Osječkoj pivovari očekuju da će 2015. biti bolja godina za pivare nego je bila prethodna, a u kojoj su sa 115 tisuća hektolitara piva imali tek 30 posto iskorištenosti svojih kapaciteta. Novim ugovorom realnije postaju i procjene s kojima se ušlo u 2015. o dizanju razine proizvodnje i prodaje na 135 tisuća hektolitara piva.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.a kad milijarda i po kineza popije osječko,ima da budu ko hajniken i bud zajedno.koji pametnjaković se sjetio pivo fizički izvoziti.prodaš licencu i tamo puniš.jel oni uopće imaju pojma koliki su troškovi transporta.
nije to samo tako, tko zna kakve su sirovine tamo (voda prije svega) i kako bi to pivo ispalo da ga oni rade
a kad milijarda i po kineza popije osječko,ima da budu ko hajniken i bud zajedno.koji pametnjaković se sjetio pivo fizički izvoziti.prodaš licencu i tamo puniš.jel oni uopće imaju pojma koliki su troškovi transporta.
Ima da boli glava Kineze samo tako..
Uključite se u raspravu