Kako se oglašavati u današnje vrijeme besparice

Autor: Poslovni.hr , 05. svibanj 2015. u 09:04
Foto: Thinkstock

Poduzetnici, obrtnici, vlasnici OPG-a te svi ostali zainteresirani za stjecanje novih poslovnih znanja će 15.svibnja 2015. u Splitu (Poljudsko šetalište 1) imati priliku poslušati besplatne edukacije pod nazivom „Poslovni uzlet grada Splita“…

Poduzetnici, obrtnici, vlasnici OPG-a te svi ostali zainteresirani za stjecanje novih poslovnih znanja će 15.svibnja 2015. u Splitu (Poljudsko šetalište 1) imati priliku poslušati besplatne edukacije pod nazivom „Poslovni uzlet grada Splita“ koji Poslovni dnevnik organizira drugu godinu zaredom u suradnji s Ministarstvom obrta i poduzetništva.

Prisutni će imati priliku saznati više informacija o kreditnim aktivnostima HBOR-a, kroz konkretne primjere objasnit će se kako banke gledaju zahtjeve za financiranje. Svi sudionici saznat će kako oglašavati turističke kapacitete uz mali budžet, koje su prednosti cloud usluga te kako factoring može pomoći u poslovanju.

Popis svih edukacija, kao i raspored predavanja možete vidjeti ovdje.

Zbog ograničenog broja mjesta nužno je napraviti prijavu.

Predavanje pod nazivom „Oglašavanje u besparici – što napraviti s minimalnim budžetom u Hrvatskoj“ održat če Karlo Stojčević, direktor i član uprave transmedijske kreativne agencije RedPoint. Svoju karijeru započeo je u SAD-u gdje je došao do pozicije člana uprave i marketinškog direktora tvrtke. Sa stečenim znanjem, 2008. vratio se u Hrvatsku i počeo raditi u internacionalnim oglašivačkim agencijama gdje je prošao put od account menadžera do direktora strateškog planiranja te Business Leadera. Dok je vodio internacionalne brendove i velike klijente skupljao je stručna znanja, vještine i razumijevanje što je u današnje vrijeme jako bitno za klijente i razvoj brendova.

Karlo Stojčević ukratko nam je rekao što mogu saznati i koje koristi mogu imati sudionici besplatnog predavanja.

Što treba izbjegavati u razvoju određenog brenda neovisno o budžetu s kojim se raspolaže?

Ako je ikako moguće treba izbjegavati loše i nerazrađene strategije. Prije svega treba strateški pristupiti razvoju ideje i brenda, znati koja je svrha brenda za ciljanu skupinu te kakvi su zakoni tržišta u datoj kategoriji proizvoda ili usluge.

S kojim poteškoćama se poduzetnici najčešće susreću u brendiranju proizvoda?

U većini situacija je to nemogućnost artikuliranja dodane vrijednosti nekog proizvoda ili usluge u odnosu na kupca i konkurenciju. To je srž većine izazova s kojima se poduzetnici susreću.Ako je ikako moguće treba izbjegavati loše i nerazrađene strategije. Prije svega treba strateški pristupiti razvoju ideje i brenda, znati koja je svrha brenda za ciljanu skupinu te kakvi su zakoni tržišta u datoj kategoriji proizvoda ili usluge.

Koje prednosti će imati poduzetnici koji dođu na vašu edukaciju?

Oglašavanje je poduzetnicima često predstavljano kao apstrakcija, no kao i u ostalim djelatnostima, i u oglašavanju postoji "tablica množenja" koju vrijedi zapamtiti i primjenjivati svakodnevno, a ja ću im je približiti.

Program preostalih edukacija pogledajte ovdje, a prijavu ostvarite na sljedećem linku.

Komentirajte prvi

New Report

Close