Ovo je više političko pitanje nego pitanje za mene koji mogu govoriti samo u ime struke koju zastupam tako da ne mogu komentirati tu odluku.
Danas dobar poslovni prostor ima i visoku cijenu, a pitanje koje se nameće jest tko ima kakve potrebe i kakve elemente određeni prostor ima, pa u skladu s odgovorima na ta pitanja dolazi i cijena. Činjenica jest da dobar prostor može polučiti i dobre poslovne rezultate, a odluka o njemu je ipak individualna.
Zašto su danas takve cijene privatnih prostora u Zagrebu?
Na tržištu danas ima prostora koji se kreću od 7 do 18 eura i sve ovisi o potrebama koje pojedinac ima, danas doista treba znati želje uskladiti s onim što se na tržištu nudi. Neki kažu da su to vrtoglave cijene, ali koliko je određeni prostor skup ovisi o elementima samog prostora, o lokaciji, više faktora je ovdje ključno. U usporedbi s drugim europskim gradovima, to nisu visoke cijene, to su cijene koje su u skladu s trenutnim tržištem i one su posve korektne. Naravno, postoje objekti u kojima je nemoguće spustiti cijenu, tu je riječ o uredima A klase, a koliko je određeni prostor baš nužan ovisi o onome tko ga želi i o tome koliko je ta osoba spremna pregovarati ili pronaći drugu soluciju. Nažalost, danas u Zagrebu ima dosta praznih prostora, došli smo do brojke od 20 posto.
Što su razlozi takvim cijenama?
S ekonomskom krizom došla je i polarizacija cijena na tržištu što je po meni dobra stvar i ne vidim niša loše u tome da tržište određuje mogućnosti. Čim malo odete izvan centra grada, cijene su drukčije, ali opet ponavljma da sve to oviasi o potrebama i željama pojedinca. Nekima je prostor u centru nužnost.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu