Zagrebački Muzej suvremene umjetnosti ugostit će 21. i 22. svibnja Summit kreativnih i kulturnih industrija, na kojem će se raspravljati o budućnosti i izazovima ove grane gospodarstva.
Summit se održava pod pokroviteljstvom šest ministarstava, a tom će prigodom biti predstavljeni prvi rezultati brošure "Kreativna Hrvatska – gospodarska snaga", koju je objavio HDS ZAMP, jedan od partnera događanja. Brošura je najava posebne studije "Kreativna Hrvatska", koja bi trebala dati realnu sliku kulturnih i kreativnih industrija u Hrvatskoj.
Napravljena je u suradnji s partnerima poput HUP Koordinacije kreativnih i kulturnih industrija i Hrvatskim klasterom konkurentnosti kulturnih i kreativnih industrija. Brošura je namijenjena razumijevanju gospodarskog potencijala kreativnih industrija i njihovom utjecaju na zapošljavanje, rast i razvoj. "Glazba, film, književnost, slikarstvo i druge umjetnosti, uz neospornu kulturnu vrijednost, posjeduju i onu gospodarsku koju je EU već prepoznao, a sada je red i na hrvatskim političkim čimbenicima", navodi se u brošuri.
"Kreativnost je jedini obnovljivi izvor koji stvara dodanu vrijednost. Ona definira i pitanje identiteta: ono što nas čini posebnima ne može se outsourcati tj. izdvojiti iz neke zemlje. EU je prepoznao važnost i potencijal sektora kulturnih i kreativnih industrija. Sustav autorskih prava i intelektualnog vlasništva nužan je za razvoj i održivost kulturnih i kreativnih industrija jer one počivaju upravo na njemu", izjavio je Nenad Marčec, glavni direktor HDS ZAMP-a.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu