Pod sloganom "Kad je etiketa plava, temperatura je prava" predstavljena je inovacija Ožujske pivovare koja prkosi nadolazećim ljetnim vrućinama.
"Godinama ulažemo u inovacije i razvoj tehnologije, a zahvaljujući termoosjetljivoj tinti 'cold edge' potrošači znaju kada je pivo dovoljno hladna za konzumaciju, točnije – kad temperatura dosegne osam stupnjeva, etiketa poplavi", pojasnio je Darko Ivančević, direktor marketinga. Ovu inovaciju prati i na Žujin način šaljivo osmišljena marketinška kampanja za koju je odgovorna agencija BBDO. Njihov kreativni uradak svojevrsna je parodija na kultne filmove Titanic, Ralje i Psiho.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu