Samsung Electronics ponovno je u prvom ovogodišnjem tromjesečju zasjeo na vodeće mjesto po prodaji pametnih telefona u svijetu, ispred Applea, pokazuju podaci analitičke tvrtke Strategy Analitics.
Prema u srijedu objavljenom izvješću, južnokorejski tehnološki div prodao je u proteklom kvartalu 83,2 milijuna pametnih telefona, manje u odnosu na 89 milijuna u istom lanjskom razdoblju, ali više od njegova najvećeg konkurenta na tom tržištu.
Apple je, naime, u proteklom tromjesečju prodao 61,2 milijuna iPhonea, oko 40 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, ali manje nego u posljednjem tromjesečju prošle godine, kada je prodao 74,5 milijuna iPhonea.
Tada je američka kompanija prvi puta pretekla Samsung po broju prodanih pametnih telefona jer je južnokorejska kompanija u tom kvartalu isporučila 73,03 milijuna mobitela.
"Samsung je i dalje suočen s izazovima u Aziji i na drugim tržištima, no njegova prodaja u svijetu dovoljno se stabilizirala u prvom tromjesečju da bi ponovno od Applea preuzeo prvo mjesto na listi najvećih proizvođača pametnih telefona", istaknuo je Neil Mawston, izvršni direktor Strategy Analiticsa.
No, razlika u tržišnom udjelu tih dviju kompanija brzo se smanjuje. Samsungov udio na tržištu pametnih telefona iznosio je u prvom tromjesečju 24,1 posto, dok je u istom lanjskom razdoblju bio 31,2 posto. Appleov udio porastao je istodobno s 15,3 na 17,7 posto.
Prema podacima Strategy Analiticsa, u prvom tromjesečju u svijetu je ukupno prodano 345 milijuna pametnih telefona, oko 21 posto više nego u istom lanjskom razdoblju.
Treće mjesto na listi najvećih svjetskih proizvođača mobitela i dalje drži kineski Lenovo, koji je lani od Googlea kupio Motorolu i koji je u prvom kvartalu ove godine isporučio 18,8 milijuna pametnih telefona. To je manje u odnosu na lanjskih 19,7 milijuna, pa je udjel Lenova na svjetskom tržištu pao sa 6,9 na 5,4 posto.
S udjelom od 5 posto slijedi kineski telekomunikacijski div Huawei, koji je u proteklom kvartalu prodao 17,3 milijuna pametnih telefona. Lani je udio te privatne kompanije iznosio 4,7 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu