C-klasa lansirala dobit Mercedesa

Autor: Tomislav Pili , 29. travanj 2015. u 15:45
Izvršni direktor Daimlera Dieter Zetsche/REUTERS

Potražnja za modelom C-klase ojačala je 44 posto u prvom kvartalu dok kompakti bilježe rast od 25 posto, a SUV vozila od 32 posto.

Dobit njemačkog proizvođača vozila Daimler skočila je preko 40 posto, ponajviše na krilima snažne potražnje za Mercedesovom C-klasom.

Kompanija je u utorak izvijestila da je zarada prije oporezivanja i kamata narasla s prijašnjih 2,07 milijardi eura na 2,93 milijarde eura. Time je ostvareni rezultat daleko premašio očekivanja analitičara u anketi Bloomberga koji su očekivali 2,7 milijardi eura profita. Prihodi kompanije porasli su 16 posto na 34,2 milijarde eura. Gledano po divizijama, dobit Mercedes-Benza koji uključuje i brend Smart porastao je 56 posto na 1,84 milijardi eura. Potražnja za C-klasom, modelom iz sredine ponude, narasla je 44 posto. Kompaktni modeli bilježe četvrtinu rasta, a SUV vozila skok od 32 posto.

Dobar rezultat od 38-postotnog rasta dobiti na 472 milijuna eura ostvarila je i divizija za teretna vozila, koja osim Mercedesovih kamiona uključuje i američki Freightliner. Ako nastavi ovim putem, slažu se analitičari koje prenosi Bloomberg, Daimler će vrlo brzo ostvariti viziju svog izvršnog direktora Dietera Zetschea. Naime, Mercedesov "prvi brk" namjerava do kraja desetljeća preteći BMW i Audi u prodaji automobila u premium segmentu te povećati profitabilnost na 10 posto od prihoda. Ova strategija uključuje širenje game modela, ali i velike investicije. Tako je u utorak kompanija najavila da će do kraja 2016. uložiti 25 milijardi eura na razvoj novih modela i proširenje proizvodnih kapaciteta. "Ciljamo da postignemo još više", naglasio je Dieter Zetsche. 

Komentirajte prvi

New Report

Close