Nizozemski proizvođač piva Heineken izvijestio je u srijedu da mu je neto dobit u prvom tromjesečju učetverostručena zahvaljujući prodaji meksičke podružnice za pakiranje.
Heineken je tako u prva tri ovogodišnja mjeseca ostvario neto dobit od 579 milijuna eura, u odnosu na 143 milijuna eura koliko je iznosila u istom razdoblju lani. Prihodi su uvećani 7,4 posto, na 4,34 milijarde eura, priopćili su iz kompanije.
"Obujam prodaje ponovno je bio snažan na području Amerike, Azije i Pacifika, iako je utjecaj rezultata u tim regijama umanjio blago smanjeni obujam prodaje u Europi i prigušeniji rast u Africi i na Bliskom istoku", rekao je izvršni direktor Jean-Francois van Boxmeer.
Proizvođač piva iz Amsterdama u veljači je ostvario prihod nakon oporezivanja od 375 milijuna eura temeljem prodaje meksičke podružnice za ambalažu EMPAQUE.
Kompanija je u srijedu potvrdila prognozu za cijelu 2015. godinu o umjerenijoj prodaji, uz nastavak rasta na tržištima u nastajanju i slabiju aktivnost na razvijenim tržištima.
U rujnu prošle godine Heineken je odbio ponudu za preuzimanje koju joj je uputila britanska tvrtka SABMiller, ne navodeći iznos. Nizozemci su obrazložili negativan odgovor tvrdnjom da radije žele ostati neovisni i sačuvati 150-godišnju povijest kompanije.
Vrijednost nizozemske kompanije procjenjuje se na oko 35 milijardi eura. Treći su proizvođač piva u svijetu, nakon SABMillera i InBev-a. Proizvode i prodaju više od 200 brandova piva i jabukovače i zapošljavaju gotovo 70.000 radnika širom svijeta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu