Hrvatski brend Etna Maar osvaja strana tržišta

Autor: Marta Duić , 14. travanj 2015. u 09:20
Anita Tole Levenski i Andrijana Subotić Pjajčik/ /PIXSELL

Modna marka proizašla iz malog krojačkog obrta kreće u prodaju svojih modela u SAD-u, Njemačkoj i V. Britaniji.

Nakon deset godina na tržištu, obrt iz kojeg je izrastao brend Etna Maar postao je tvrtka Fashion ordination koja osvaja strana tržišta i dodatno promovira hrvatski brend.

Anita Tole Levenski, komercijalistica i klijentica brenda i modna dizajnerica Andrijana Subotić Pjajčik odlučile su se za strateško partnerstvo te su nakon Cro A Portera u prosincu otvorile tvrtku. "Našla sam se na prekretnici i trebalo je odabrati – opstati ili nestati. S novom tvrtkom se po prvi puta otvorilo američko i europsko tržište", kaže Andrijana Subotić Pjajčik. Iako je Etna Maar već prepoznat i dokazan brend na hrvatskom modnom tržištu, cilj ove suradnje je taj položaj još više osnažiti te pojačati prisutnost uz širenje na regiju, a želja im je uz potencijalne partnere ostvariti prisutnost i na svjetskim tržištima.

"Na sajmu u Düsseldorfa u veljači smo potpisali ugovore o zastupanju i promociji brenda Etna Maar na tržištima SAD-a, a istovremeno smo zaprimili i prve narudžbe za kolekciju za tržište Velike Britanije i Njemačke", kaže Subotić Pjajčik. Kako otkrivaju nove poslovne partnerice u narednom razdoblju plan je u većim gradovima Hrvatske pokrenuti vlastitu maloprodaju. Trenutno se roba distribuira veleprodajno i putem vlastitog webshopa, a još jedan novitet je i otvaranje outlet trgovine. U početku poslovanja Andrijana Subotić Pjajčik radi kao dizajnerica zadužena za umjetnički i proizvodni dio, dok se Anita Tole Levenski više bavi administrativnim i financijskim djelom.

"Ova suradnja je za mene novi početak i obje je vidimo kao jedan veliki izazov. Prvenstveno zbog branše tekstilne industrija koja je recesijom devastirana, ali dizajnerska moda se održala jer za luksuznim proizvodima potražnja uvijek postoji i postojat će. Suradnjom i novom energijom dajemo malen doprinosu toj važnoj grani koja trenutno nedostaje hrvatskom gospodarstvu i koja ga može pokrenuti", pojasnila je Subotić Pjajčik. Paralelno sa daljnjom promocijom branda i širenjem prodaje, partnerice planiraju raditi na unaprjeđenju proizvodnje, uvođenju novih standarda, automatizaciji i informatizaciji procesa uz fokus na kvalitetu proizvoda. "Dugo se znamo, naše prijateljstvo se izrodilo u partnerstvo, zajedno možemo puno toga napraviti i sigurne smo da nas čeka zanimljiv put",zaključila je Tole Levenski.

Komentirajte prvi

New Report

Close