Do prije nekoliko godina gotovo nepostojeće oglašavanje putem interneta promaklo se u jedan od najpopularnijih i najuspješnijih načina oglašavanja.
U vrijeme kada gotovo svaka osoba posjeduje računalo ili pametni telefon, oglašavanje putem interneta nametnulo se kao nužnost, a ne puki "dodatak" ostalim načinima oglašavanja.
Poseban segment oglašavanja na internetu je oglašavanje putem društvenih mreža koje, pokazuju brojne svjetske analize, nezaustavljivo raste posljednjih nekoliko godina, a tvrtke ne samo da koriste ovaj vid oglašavanja već imaju i vlastite ili vanjske timove koji se bave samo ovim segmentom oglašavanja. Poslovni rezultati onih koji ozbiljno pristupaju oglašavanju na internetu iz godine u godinu su sve bolji te se jednostavno ovaj segment ne smije ignorirati.
Oglašavanje putem društvenih mreža i drugih internetskih platformi ima svoje marketinške zakonitosti, koje se poprilično razlikuju od onih klasičnih koje se tiču oglašavanja u drugim medijima. Cilj je upoznati se s njima i pomoći vam da budete uspješni u ovom segmentu vašeg marketinga.
"Društvene mreže, odnosno digitalne platforme uopće, odlično su mjesto za promociju proizvoda i usluga. Ono što smatram njihovom najvećom prednošću je mjerljivost: svi se rezultati mogu vidjeti gotovo u realnom vremenu, što omogućuje pravovremeno prilagođavanje kako bi se što efikasnije postigli ciljeve. Mreže poput Facebooka također daju priliku za preciznim targetiranjem željene publike po vrlo prihvatljivim uvjetima te se vrlo lako mjeri omjer uloženog i dobivenog.
To je dinamična platforma koja zahtjeva specifična znanja o komunikaciji i oglašavanju koja ćemo na temelju višegodišnjeg iskustva prenijeti polaznicima seminara", navodi community manager u Styriji Bojan Rodik koji će vas uz Dragana Jeličića na vrlo zanimljivom seminaru uvesti u svijet oglašavanja putem društvenih reža i drugih internetskih platformi.
Trening je namijenjen malim i srednjim poduzetnicima koji tek planiraju izradu svojih web stranica i nastup na društvenim mrežama, ali i onima koji su već prisutni na Internetu te se žele upoznati sa mogućnostima oglašavanja svojih proizvoda i usluga, te komunikacijom sa svojim korisnicima putem društvenih mreža. Više o treningu i obrazac za prijavu možete pronaći ovdje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu