Jedna od većih i skupljih sportsko-turističkih manifestacija u Hrvatskoj, etapna biciklistička utrka Tour de Croatia, održat će se na trasi od 900 kilometara duž jadranske obale, po Istri i većem dijelu unutrašnjosti zemlje od 22. do 26. travnja.
Manifestaciju podržavaju državne institucije i lokalne zajednice, okupit će više od 500 sudionika iz 10-ak europskih zemalja i tisuće turista-pratitelja, a utrku će dnevno preko TV prijenosa Eurosporta, HRT-a i drugih TV kanala u 54 zemlje svijeta pratiti oko 15 milijuna gledatelja, najavljeno je u četvrtak na konferenciji za medije u Ministarstvu turizma.
Organizatori utrke i predstavnici glavnih partnera Hrvatske turističke zajednice (HTZ) i Ministarstva turizma te Ministarstva prirode i zaštite okoliša složili su se u ocjenama da je to izuzetno velika i važna stvar za promociju turističke ponude i prirodnih ljepota Hrvatske, ali i vrlo skupa te organizacijski i produkcijski zahtjevna manifestacija.
"Projekt se pripremao dvije godine, bilo je dosta prepreka koje smo svladali i riješili uz pomoć partnera, i sada možemo reći da će Hrvatska imati biciklističku utrku na razini sličnih u drugim zemljama, poput Francuske i Italije, a ukupni troškovi cijelog projekta su oko 11 milijuna kuna", naveli su sportski i tehnički direktor utrke Vladimir Miholjević i marketinški direktor Ivan Črnjarić.
Najveću pojedinačnu financijsku podršku od 4 milijuna kuna (bruto) izdvojio je HTZ, koji je ujedno i glavni partner cijelog projekta. Direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić kazao je kako su i s Eurosportom napravili dobar 'deal' za tu utrku.
"Eurosport će na oba svoja kanala izravno svaki dan oko sat i pol-dva izravno prenositi tu utrku uz istodobno emitiranje stotine spotova HTZ-a o Hrvatskoj i njenoj turističkoj ponudi, a kada se tome pridruže i brojni drugi TV kanali koji će preuzimati snimke, kao i brojni sportski i drugi novinari i turisti iz svijeta koji će doći u Hrvatsku zbog utrke jasno je koliko je to velika vrijednost za promociju Hrvatske", naglasio je Ivičić.
Dodao je i da se time šalje jasna poruka u svijet da Hrvatska nije samo zemlja sunca i mora i za ljetni boravak nego i za 'outdoor' i druge aktivnosti i u drugim dijelovima godine i u gotovo svim njenim područjima jer će utrka obuhvatiti gotovo cijelu zemlju.
Ministar turizma Darko Lorencin također je istaknuo važnost tog projekta jer okuplja, kako je kazao "ono najdragocjenije i najljepše što Hrvatska ima odnosno prirodne ljepote i ambijent a koje su uz njezine vrhunske sportaše i kvalitetni turizam već prepoznati u svijetu, što je vidljivo i u ovogodišnjim turističkim rezultatima i porastima za prva tri mjeseca koji su bitno drugačiji nego prije".
"S Tour de Croatia kreirali smo proizvod kojim ne samo jačamo predsezonu u hrvatskom turizmu nego i ostale sektore koji će u to biti uključeni, a vjerujemo da ćemo iduće godine imati i još jaču i profesionalniju razinu te utrke", kazao je Loeencin.
Slično očekuje i ministar zaštite okoliša i prirode Mihael Zmajlović koji je naznačio da će nacionalni i parkovi prirode kroz koje će prolaziti utrka (Krka, Plitvice, Risnjak, Velebit, Učka i drugi) s ukupno oko milijun kuna sudjelovati u financijskoj konstrukciji jer to pridonosi i njihovoj promociji i posjećenosti.
"U parkovnu infrastrukturu u zadnje tri godine uloženo je više od 20 milijuna kuna i oni su sada više nego prije spremni za prihvat posjetitelja, a da bi ih kvalitetno promovirali i kroz novostvoreni brend 'parkovi Hrvatske' potrebne su i prihvatljive sportske manifestacije s biciklistima koji daju i doprinos održivosti", rekao je Zmajlović.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Mene smeta što evo 6 tjedana do starta nema objave etapa. Ja želim pratiti nekoliko etapa uživo na mjestu događaja i teško mi je planirati bilo što. Nadalje, web stranica KATASTROFA. nikakvih aktualnosti, još je na njoj materijal od 2016. Hej ljudi, ak nije na internetu kao da ne postoji, pod hitno trebaju nešto poduzeti. Miha je toliko toga dobro napravio tako da mi ovo internetsko mrtvilo ide na živce.
sjajno, ovo vrijedi više nego tisuće spotova na cnn-u. u prijenosu se može pokazati puno više ljepota nego u kratkim spotovima ako je prijenos dobro pripremljen. zanima me tko će logistički pokrivati prijenos jer je praćenje ovakvih utrka jako složeno.
usput, nije navedeno koje je kategorije utrka. to je vrlo bitno jer o tome ovisi koji timovi će nastupati, Tour of Croatia je dio Europe Tour kategorije i veliki je uspjeh prijenos na Eurosportu jer ne prenose puno utrka te kategorije.
Uključite se u raspravu