Agencija ZenithOptimedia snizila je procjene potrošnje na oglašavanje u svijetu u 2015. i 2016., navodeći kao razlog sve dublju recesiju u dijelovima istočne Europe i usporavanje rasta u Kini.
Agencija prognozira da će potrošnja na oglašavanje porasti u ovoj godini za 4,4 posto, na 544 milijarde dolara, dok je prije očekivala rast od 4,9 posto. Za iduću godinu očekuje rast potrošnje za 5,3 posto zbog Olimpijskih igara i predsjedničkih izbora u SAD-u. To je nešto niže od prethodne projekcije rasta od 5,6 posto. Međutim, čak i uz smanjenje, te su prognoze i dalje znatno više od prosječne stope rasta u posljednjih 10 godina od 2,8 posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu