Manje oglasa zbog Kine i Rusije

Autor: Saša Paparella , 31. ožujak 2015. u 21:59
Agencija prognozira da će potrošnja na oglašavanje porasti u ovoj godini za 4,4 posto

Agencija prognozira da će potrošnja na oglašavanje porasti u ovoj godini za 4,4 posto, na 544 milijarde dolara.

Agencija ZenithOptimedia snizila je procjene potrošnje na oglašavanje u svijetu u 2015. i 2016., navodeći kao razlog sve dublju recesiju u dijelovima istočne Europe i usporavanje rasta u Kini.

Agencija prognozira da će potrošnja na oglašavanje porasti u ovoj godini za 4,4 posto, na 544 milijarde dolara, dok je prije očekivala rast od 4,9 posto. Za iduću godinu očekuje rast potrošnje za 5,3 posto zbog Olimpijskih igara i predsjedničkih izbora u SAD-u. To je nešto niže od prethodne projekcije rasta od 5,6 posto. Međutim, čak i uz smanjenje, te su prognoze i dalje znatno više od prosječne stope rasta u posljednjih 10 godina od 2,8 posto. 

Komentirajte prvi

New Report

Close