Mark Zuckerberg kreće po svoj dio milijardama dolara glaziranog kolača zvanog online trgovina.
Doduše, osnivač najveće svjetske društvene već godinama pokušava bolje unovčiti za korisnike zauvijek besplatan Facebook i traga za najboljom formulom koja bi mu omogućila da poslovnom svijetu naplati prisutnost na toj internetskoj platformi. No u srijedu je javnosti i otkrio jedno od oružja kojim bi svoje ambicije napokon trebao i realizirati. Na tradicionalnom godišnjem sastanku Facebookovih developera u San Franciscu, predstavio je Businesses on Messenger – svojevrsnu sponu između kupaca i prodavača, naravno, onih na svjetskoj globalnoj mreži. O čemu je zapravo riječ?
8mlrd.
dolara platio je Facebook svojim kreatorima aplikacija u pet godina
Zaobilaženje posrednika
Pa stvar je, zapravo, jednostavna. Facebookova aplikacija za slanje poruka Messenger ubuduće će nuditi posve novu uslugu – direktnu komunikaciju između klijenta i prodavača pa će, primjerice, kupac iz prve ruke moći primiti potvrde narudžbe i informacije o proizvodu neposredno od tvrtke koja ga nudi, a ključno je da će i samu kupnju obaviti tim putem.
30mil.
aplikacija i web stranica koriste Facebookove alate
David Marcus, bivši šef PayPala, koji sada vodi Messenger, znatiželjnoj je američkoj publici pojasnio kako je danas proces online šopinga postao dosadan i iritantan jer podrazumijeva nebrojene potvrde narudžbi i uplata, pa poplavu e-mailova kojima se one odobravaju… Businesses on Messenger takav će proces poslati u povijest rekao je okupljenima i odmah potom na vlastitom primjeru pokazao kako kupuje majicu od Everlinea.
3,5mlrd.
instalacija aplikacija potaknuo je Facebook
Dva odabrana trgovaca
Riječ je o jednoj od tek dvije trgovačke kompanije koje su sudjelovale u razvoju Facebookove poslovne usluge. Drugi sretnik je Zulily, čiji je čelnik rekao: "Presretni smo jer nam je pružena prilika da budemo prvi trgovinski partner Facebooka u pokretanju ove platforme preko koje ćemo komunicirati direktno s našim potrošačima". No treba reći da još nije poznato kada će ova platforma postati dostupna ostalim kompanijama kojima je zanimljiva. Neimenovani izvori novinarima tvrde da Facebook ne namjerava uzimati proviziju od tvrtki i kupaca koje će koristiti Business on Messenger, ali te informacije nitko iz Facebooka nije službeno potvrdio. I mada poznavatelji branše tvrde da u cijeloj priči ima još puno "caka" na koje Zuckerberg tek trebati naći odgovor, slažu se da će ovim projektom namamiti nove rivale poput Amazona, Ebaya i Yelpa.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.“online šopinga”! Kad ce se konacno uvesti red u pravopis i tudjice pisati izvorno, kao sto Zapad radi!?
Ako vec tendirate istocno-europskom pravopisu, pisi kako citas, onda je “onlajn šoping” a nije kao u cijelom zapadnom svijetu “online shopping”!
Znam da ovo nije tema ali bode u oci i uzasno iritira. Isto kao recimo: rating, dealing, leader, team, leasing, timing… Ili pisi izvorno ili upotrijebi hrvatski izraz ali prestani praviti cirkus od stranih rijeci.
Uključite se u raspravu