Karisma lansira Nickelodeon Hotels

Autor: Marija Crnjak , 25. ožujak 2015. u 16:23
KHA na Makarskoj rivijeri razvija koncept hotela za odrasle

Novi tematski hotel za djecu otvorit će 2016. u Dominikanskoj Republici.

Meksička turistička tvrtka Karisma Hotels&Resorts potpisala je ugovor s medijskom kućom Viacom International Media Networks (VIMN) o lansiranju novih tematskih hotela za djecu, koji će poslovati pod radnim imenom Nickelodeon Hotels.

Prvi Nickelodeon hoteli otvorit će se potkraj 2016. u Dominikanskoj Republici te zatim u Meksiku, gdje Karisma raspolaže portfeljem od desetak hotelskih resorta duž Majanske rivijere. Karisma International inače je uz Agrokor i TUI u vlasništvu tvrtke Karisma Hotels Adriatic, u čijem su sastavu Hoteli Kalamota na Koločepu, Živogošće te Hoteli Plat, čiji je većinski udjel KHA nedavno kupila za 118 milijuna kuna. U suradnji s novim partnerima Karisma International razvijat će koncept luksuznog obiteljskog turizma pod brendom Nickelodeona, jednim od najprepoznatljivijih svjetskih multimedijskih brendova za djecu. U hotelima se očekuju atrakcije posvećene likovima poput Spužva Boba, Dore i Ninja kornjača, a u Karismi očekuju da će suradnja i razvoj novog brenda podići letvicu za kvalitetu usluge i sadržaja tematskih hotela na globalnoj razini.

Iako se zasad u globalnim planovima Karisme ne spominje Hrvatska kao buduća destinacija Nickelodeon hotela, partneri KHA potvrdili su da u Hrvatskoj žele razvijati tematske hotele. KHA je zasad na Koločepu i na Makarskoj rivijeri (bivši Hoteli Živogošće) razvio koncept hotela za odrasle, odnosno za parove. Idući cilj tvrtke KHA je projekt Kupari, za što bi Vlada uskoro trebala raspisati natječaj. 

Komentirajte prvi

New Report

Close