Meksička turistička tvrtka Karisma Hotels&Resorts potpisala je ugovor s medijskom kućom Viacom International Media Networks (VIMN) o lansiranju novih tematskih hotela za djecu, koji će poslovati pod radnim imenom Nickelodeon Hotels.
Prvi Nickelodeon hoteli otvorit će se potkraj 2016. u Dominikanskoj Republici te zatim u Meksiku, gdje Karisma raspolaže portfeljem od desetak hotelskih resorta duž Majanske rivijere. Karisma International inače je uz Agrokor i TUI u vlasništvu tvrtke Karisma Hotels Adriatic, u čijem su sastavu Hoteli Kalamota na Koločepu, Živogošće te Hoteli Plat, čiji je većinski udjel KHA nedavno kupila za 118 milijuna kuna. U suradnji s novim partnerima Karisma International razvijat će koncept luksuznog obiteljskog turizma pod brendom Nickelodeona, jednim od najprepoznatljivijih svjetskih multimedijskih brendova za djecu. U hotelima se očekuju atrakcije posvećene likovima poput Spužva Boba, Dore i Ninja kornjača, a u Karismi očekuju da će suradnja i razvoj novog brenda podići letvicu za kvalitetu usluge i sadržaja tematskih hotela na globalnoj razini.
Iako se zasad u globalnim planovima Karisme ne spominje Hrvatska kao buduća destinacija Nickelodeon hotela, partneri KHA potvrdili su da u Hrvatskoj žele razvijati tematske hotele. KHA je zasad na Koločepu i na Makarskoj rivijeri (bivši Hoteli Živogošće) razvio koncept hotela za odrasle, odnosno za parove. Idući cilj tvrtke KHA je projekt Kupari, za što bi Vlada uskoro trebala raspisati natječaj.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu