Devet proizvođača koristit će znak “Jaja hrvatskih farmi”

Autor: Poslovni.hr/Hina , 18. ožujak 2015. u 10:48
Foto: Davor Višnjić / Pixsell

Devet domaćih proizvođača jaja potpisalo je u srijedu s predstavnicima Hrvatske poljoprivredne agencije (HPA) ugovore o korištenju znaka “Jaja hrvatskih farmi”…

Devet domaćih proizvođača jaja potpisalo je u srijedu s predstavnicima Hrvatske poljoprivredne agencije (HPA) ugovore o korištenju znaka "Jaja hrvatskih farmi", namijenjenog boljem snalaženju potrošača pri donošenju odluke o kupnji svježih jaja, koji garantira da su jaja podrijetlom iz Hrvatske.

Tvrtke koje su potpisale ugovore o korištenju te oznake su Luneta, Piko, Gala, Agrokoka Pula, Vrana, Perfa-Bio, Žito, Samita-Komerc i Nujić Marko. Tih devet proizvođača ostvaruje više od 70 posto ukupne nacionalne proizvodnje svježih jaja.

Korištenje znaka je dobrovoljno i proizvođači je mogu koristiti nakon potpisanog ugovora. Cilj kampanje je osigurati povećanje potrošnje konzumnih jaja s hrvatskih farmi, povećanje proizvodnje i informiranje potrošača o podrijetlu svježih jaja, koje se sustavno kontrolira.

To je već četvrta u nizu oznaka na gotovim proizvodima domaćih proizvođača prehrambenih proizvoda koje je osmislila Hrvatska poljoprivredna agencija. U upotrebi su također i oznake za proizvode mesa, mlijeka i meda.

Ministar poljoprivrede Tihomir Jakovina istaknuo je kako je taj projekt dodatna podrška domaćoj proizvodnji, dok potrošačima daje mogućnost i garanciju kvalitete domaćih proizvoda. Dodao je i da je taj sektor 95 posto samodostatan te da će i dalje rasti.

Ravnateljica HPA Marija Vukobratović je rekla je da bi korist od ovog projekta trebali imati proizvođači, ali i potrošači kojima se jamči kontroliramno podrijetlo proizvoda.

Predstavnik proizvođača konzumnih jaja Marko Barišić iz Žita kazao je da se ovim projektom potrošačima približava spoznaja o kvaliteti domaće proiuzvodnje.

Glavni cilj projekta je promocija domaće proizvodnje, istaknuto je.

Agencija planira i dalje raditi na sličnim projektima, a u pripremi je marketinški projekt dobrovoljnog označavanja pekarskih prizvoda "kruh hrvatskih polja".

Komentirajte prvi

New Report

Close