Festival oglašavanja Dani komunikacija, koji će se u Rovinju održavati od 16. do 19. travnja, imat će priliku slušati međunarodne predavače koji, kažu organizatori, pomiču granice oglašavanja i njeguju nove pristupe komunikaciji brendova s potrošačima.
Organizatori ovog eventa prvi ih put dovode u Hrvatsku. Među uglednim gostima je Guy Abrahams, jedan od "10 najboljih medijskih mislilaca" prema britanskom magazinu Campaign i globalni direktor strateškog planiranja u agenciji ZenithOptimedia. Pred hrvatskom publikom govorit će o specifičnosti odnosa milenijalaca prema brendovima i kako njihov novi način potrage za srećom ima duboke implikacije za brend marketing.
Abrahams smatra kako tradicionalni oblici kreativnog komuniciranja nisu uspješni kad je riječ o novoj generaciji, stoga je novi pristup pri stvaranju smislenih i uspješnih korisničkih iskustava sve potrebniji. "You only need 48 hours to solve a brief naziv je provokativnog predavanja koje će održati Abraham Asefaw i Maksimilian Kallhed, suosnivači The Pop Up Agency, koja želi promijeniti način na koji funkcionira oglašavačka industrija. Njihova revolucionarna Pop up metoda uklanja sve suvišne strukture i procese te, oglašivačima koji su za to otvoreni, omogućava direktnu suradnju s agencijom u sklopu koje odabiru najbolje koncepte i strategije u samo 48 sati", stoji u najavi konferencije.
Alison Jackson, pionirka suvremene celebrity kulture, održat će predavanje "Seeing is deceiving: Art in marketing and guerilla branded content". Ona istražuje kult poznatih ličnosti, voajerizam, snagu i zavodljivu prirodu fotografije te našu potrebu da joj vjerujemo. Na predavanju će otvoriti pitanja koja nastaju zbog njenih slika, fotografija dvojnika poznatih koje su postale popularne koliko.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu