H&M-u opet je uspjelo nadmašiti očekivanja analitičara ma koliko optimistična ona bila.
Lanac trgovina odjećom, drugi po veličini u globalnim razmjerima, u prošlom je mjesecu ostvario rast prodaje od 15 posto, dok su mu stručnjaci koji prate kretanja u tekstilnoj industriji predviđali 13 posto plusa.
Dobre vijesti s burze
I ne samo da im je opet uspjelo "potući" prognoze, već su to učinili peti mjesec zaredom i to dvoznamenkastim prodajnim rastom. Ovakav uspjeh, očekivano, utjecao je i na vrijednost dionica švedske kompanije koja je, nakon objave rezultata za veljaču, porasla 2,1 posto, dok je ostatak europskog trgovačkog sektora istovremeno imao plus od svega 0,7 posto. Kvartalno gledano, od lanjskog prosinca do ovogodišnje veljače kompanija je dosegnula 4,6 milijardi dolara što je porast od 25 posto, čime su opet nadmašene prognoze.
No to je ujedno i jedini detalj iz tromjesečnog poslovanja koje je kompanija zasad objavila, ostatak će biti poznat za tjedan dana. Izvrsni rezultati koje H&M uspijeva postići unatoč padu globalne prodaje odjeće ovu su kompaniju stavili među favorite brojnih analitičara koji savjetuju ulaganja u dionice. Tako, primjerice, Societe Generale preporučuje vlasnicima H&M-ovih vrijednosnih papira da ih zadrže jer bi kasnije mogli zaraditi na eventualnoj prodaji buduće se očekuje nastavak trenda njihova rasta.
'Čuvajte dionice'
"H&M je u našim preporukama još čvrsti 'hold'. Ruku na srce, nisu dovoljno potentni da im damo višu ocjenu, ali predviđamo dobru zaradu po dionici do kraja godine", komentirala je za Reuters SocGenova analitičarka Anne Critchlow. Inače, osim velikih ambicija u širenju online prodaje, H&M ne odustaje ni od otvaranja klasičnih trgovina. Do kraja ove fiskalne godine otvorit će 400 novih, a njihov je broj u veljači dosegnuo 3551.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu