Vodeća svjetska kompanija u sektoru oglašavanja WPP izvijestila je u ponedjeljak o rekordnoj dobiti u 2014., izdvajajući dobre rezultate na američkom, kineskom i britanskom tržištu, koji su prevagnuli nad nepovoljnim kretanjima valutnih tečajeva.
Dobit prije oporezivanja povećana je u 2014 za 12 posto, na 1,45 milijardi funti. Prihodi su porasli 4,6 posto, na 11,5 milijardi funti.
Grupa je vlasnik niz agencija širom svijeta, uključujući JWT i Ogilvy & Mather i zapošljavaju oko 175.000 radnika. Proteklih su godina postizali bolje rezultate od konkurencije zahvaljujući geografskoj raširenosti i jakoj poziciji u segmentu digitalnog oglašavanja.
Najsnažniji rast zabilježen je prošle godine u sektorima putovanja, zrakoplovnih kompanija i zabave dok su kompanije s pakiranom robom i dalje pod pritiskom budući da potrošači traže priliku za povoljniju kupnju, tumači izvroni direktor Martin Sorrell.
Među regijama isticali su se dobri rezultati u SAD-u, Velikoj Britaniji i Kini, a poboljšala se i situacija u zapadnoj Europi, dodaju u WPP-u.
Stanje u eurozoni poboljšava se, konstatirao je u izjavi za BBC izvršni direktor WPP-a Martin Sorrell, napominjući ipak da će u predstojećem razdoblju svjetski gospodarski rast većinom biti generiran u SAD-u i Kini.
"Svjedočimo blagom poboljšanju u eurozoni, snažnom četvrtom tromjesečju, a što se tiče prvih mjeseci ove godine, siječanj je također bio snažniji za eurozonu. Dakle, ima osnove za nešto jači optimizam", zaključuje Sorrell u razgovoru za BBC.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu