Rekordna godišnja dobit vodećeg svjetskog oglašivača WPP-a

Autor: Poslovni.hr/Hina , 09. ožujak 2015. u 11:46
Foto: Thinkstock

Vodeća svjetska kompanija u sektoru oglašavanja WPP izvijestila je u ponedjeljak o rekordnoj dobiti u 2014., izdvajajući dobre rezultate na američkom, kineskom i britanskom tržištu, koji su prevagnuli nad nepovoljnim kretanjima valutnih tečajeva.

Vodeća svjetska kompanija u sektoru oglašavanja WPP izvijestila je u ponedjeljak o rekordnoj dobiti u 2014., izdvajajući dobre rezultate na američkom, kineskom i britanskom tržištu, koji su prevagnuli nad nepovoljnim kretanjima valutnih tečajeva.

Dobit prije oporezivanja povećana je u 2014 za 12 posto, na 1,45 milijardi funti. Prihodi su porasli 4,6 posto, na 11,5 milijardi funti.

Grupa je vlasnik niz agencija širom svijeta, uključujući JWT i Ogilvy & Mather i zapošljavaju oko 175.000 radnika. Proteklih su godina postizali bolje rezultate od konkurencije zahvaljujući geografskoj raširenosti i jakoj poziciji u segmentu digitalnog oglašavanja.

Najsnažniji rast zabilježen je prošle godine u sektorima putovanja, zrakoplovnih kompanija i zabave dok su kompanije s pakiranom robom i dalje pod pritiskom budući da potrošači traže priliku za povoljniju kupnju, tumači izvroni direktor Martin Sorrell.

Među regijama isticali su se dobri rezultati u SAD-u, Velikoj Britaniji i Kini, a poboljšala se i situacija u zapadnoj Europi, dodaju u WPP-u.

Stanje u eurozoni poboljšava se, konstatirao je u izjavi za BBC izvršni direktor WPP-a Martin Sorrell, napominjući ipak da će u predstojećem razdoblju svjetski gospodarski rast većinom biti generiran u SAD-u i Kini.

"Svjedočimo blagom poboljšanju u eurozoni, snažnom četvrtom tromjesečju, a što se tiče prvih mjeseci ove godine, siječanj je također bio snažniji za eurozonu. Dakle, ima osnove za nešto jači optimizam", zaključuje Sorrell u razgovoru za BBC.

Komentirajte prvi

New Report

Close