Hrvatska pamet Hrvatskoj projekt je pokrenut od strane Poslovnog dnevnika, no koji je svoj puni smisao dosegnuo tek kad su se u njega uključio i značajan broj poslodavaca – velikih domaćih kompanija. Naime, upravo su kompanije možda i najvažniji dionik u cjelokupnom sustavu zapošljavanja mladih ljudi, vrednovanja i korištenja kompetencija koje su stekli tijekom svog visokoškolskog obrazovanja, ali i stvaranja uvjeta za puni razvitak kreativnih ideja i poriva koje mlade osobe imaju.
Utoliko, angažman više od dvadeset velikih kompanija, insitutcija i visokoškolskih insitutcija na ovom projektu jasan je signal mladim visokoobrazovanim građanima kako u Hrvatskoj ipak postoji interes i potreba za kompetencijama koje posjeduju, te kako postoji javna svijest o tome koliko je vrijedan rad i trud uložen u stjecanje novih znanja. Poznata maksima teorije menadžmenta jest ona da je svako upralvjanje u suštini upravljanje ljudima. Utoliko, bez obzira na sve resurse koje posjeduje, Hrvatske će biti onoliko bogata zemlja koliko će uspješno razvijati i koristiti svoje ljudske resurse. Veliki interes za projekt Hrvatska pamet Hrvatskoj pokazuje kako su mnogi u Hrvatskoj svjesni ove istine.
Croatia zdravstveno osiguranje – Kontinuirana edukacija zaposlenika sastavni je dio uspjeha tvrtke
Snježana Mirić, voditelj odsjeka za edukaciju: Svjesni nužnosti redovite i planske edukacije, CROATIA zdravstveno osiguranje od 2014. godine, provodi standardizaciju edukacije za sve djelatnike sa ciljem širenja znanja kao i svladavanja novih vještina. Program i plan edukacije sastavni je dio promišljanja o unapređenju poslovanja u svrhu dosizanja željenih ciljeva uspješnosti, te se donosi na godišnjem nivou u suradnji sa svim odjelima tvrtke. CROATIA zdravstveno osiguranje stoga svake godine povećava iznos za otprilike 15%, koji ulaže u svoje djelatnike kroz stručne edukacije i unapređenje specifičnih znanja iz područja osiguranja, prava, financija, marketinga te područja IT-a. Budući da najveći broj djelatnika dolazi iz segmenta prodaje, CROATIA zdravstveno osiguranje za taj dio djelatnika uvelo je kontinuirane seminare i stručne edukacije sa ciljem usavršavanja prodajnih vještina. Iako se najveći broj edukacija odvija u suradnji s vanjskim stručnjacima iz pojedinih specijaliziranih područja, prepoznajemo i koristimo specifična znanja i višegodišnje iskustvo i uspjehe vlastitih djelatnika kako bi se individualna znanja sistematično prenosila na ostale djelatnike. Kao sastavni dio Croatia osiguranja, djelatnici CROATIA zdravstvenog osiguranja uključeni su i u Akademiju Croatia osiguranja. Ova Akademija uspostavljena je upravo za razvoj voditeljskih vještina i stručnih znanja u svrhu povećanja izvrsnosti na individualnoj razini, na razini cijelog Društva, a u svrhu standardizacije prodajnih procesa i isporuke vrhunske osigurateljne usluge našim klijentima. Zbog svojih stručnih znanja i iskustva djelatnici CROATIA zdravstvenog osiguranja rado su viđeni aktivni sudionici stručnih konferencija, ali i partneri u njihovoj organizaciji. Tako ćemo ove godine kao predavači sudjelovati na HTI konferenciji te ćemo u suradnji s Poslovnim Dnevnikom u rujnu organizirati konferenciju Budućnost zdravstvene industrije. Provođenje sustavne interne edukacije, omogućavanje djelatnicima da pohađaju seminare iz stručnih znanja za svako pojedino polje rada, siguran je i provjeren put ka povećanju uspjeha tvrtke ali i zadovoljstva naših zaposlenika, koji su naš najvrjedniji kapital.
Hrvatska pošta – Mladim i obrazovanim zaposlenicima pružamo konkretno iskustvo sudjelovanja u projektima
Jo Kempen, voditeljica odjela za odnose s javnošću, Ured za korporativne komunikacije: Svojim zaposlenicima nudi iskustvo u intenzivno radnom okruženju. Osim poštanskih i financijskih usluga te maloprodajnog asortimana, od liberalizacije tržišta s početkom 2013. godine, Hrvatska pošta na tržište je plasirala i nove usluge, poput digitalne televizije evotv i servisa ePošta. Tvrtka koja danas broji gotovo 9400 zaposlenika, obuhvaća segmente uslužne djelatnosti i logistike te uvijek mora pratiti globalne trendove temeljnog poslovanja, ali i potrebe tržišta. Kako bi, kao tvrtka koja posluje na liberaliziranom tržištu, mogla biti konkurentna na tržištu i svoje poslovanje širiti, kontinuirana i kvalitetna edukacija te isticanje važnosti kvalitete obavljanja radnih zadataka, nisu stvar izbora, već doista realna potreba. Edukacije koje se kontinuirano provode prije svega se ciljano planiraju, prema potrebama zaposlenika, a u skladu sa poslovnim planovima te se većinom održavaju internim resursima Ureda za upravljanje ljudskim resursima. One obuhvaćaju paralelno edukacije o uslugama, ali i razvijanje vještina zaposlenika poput komunikacijskih, prodajnih, upravljačkih… Zaposlenike se na taj način potiče i podržava da budu što suvereniji i odgovorniji u svakodnevnom radu. Hrvatska pošta od prošle godine provodi i projekt organizacijske kulture, a što između ostalog, ima za cilj stvoriti brži i kvalitetniji protok informacija na svim razinama tvrtke. Poznavanje poslovanja i relevantnih informacija te educiranost zaposlenika osim što pridonosi sveukupnom poslovanju i imidžu tvrtke, pridonosi direktno i konkurentnosti zaposlenika kao pojedinaca na tržištu rada. Mladim i obrazovanim zaposlenicima se osim navedenog pruža i konkretno proaktivno iskustvo u sudjelovanju u raznovrsnim projektima tvrtke, a što obuhvaća nove ideje i nove usluge, ali i razvoj i poboljšanje postojećih usluga.
Ina – Talentirane mlade ljude pratimo već od srednjoškolskih dana
Vladimira Senčar Perkov, direktorice Sektora upravljanja ljudskim resursima u Ini: U upravljanju svojim ljudskim resursima INA primjenjuje suvremene metode i najbolje prakse u industriji, pri čemu je koncept cjeloživotnog učenja neizostavan element. Vođeni načelom kako su ljudski resursi ogledalo kompanije te kako konkurentni zaposlenici predstavljaju konkurentnu kompaniju, našim zaposlenicima nudimo mogućnost profesionalnog razvoja i stručnog usavršavanja s ciljem osiguranja najviše razine kvalitete znanja i kompetencija, kako na individualnom planu, tako i na razini kompanije. Od poslovnih škola za naše zaposlenike očekujemo programe u skladu s najvišim standardima u određenom polju, a koji uz stjecanje znanja polazniku omogućuju i razmjenu iskustava te analizu poslovnih slučajeva. S druge strane, svoje zaposlenike potičemo na primjenu stečenih znanja u radnim procesima i donošenju odluka, interno prenošenje znanja među kolegama, suradnju i timski rad, kao i u odnosima s kupcima, dobavljačima i kolegama. U privlačenju budućih zaposlenika koristimo moderan i dinamičan pristup u komunikaciji s našom ciljanom populacijom te održavamo snažne partnerske odnose sa svim ključnim fakultetima u Hrvatskoj i u okruženju, a posebice ciljanim fakultetima na kojima se obrazuju budući mladi stručnjaci iz područja koja su INI od ključne važnosti za naše poslovanje i daljnji strateški razvoj. Talentirane mlade ljude pratimo već od srednjoškolskih dana, konkretno ove godine uveden je i novi program pod imenom "Junior Freshhh" koji ima za cilj stimulirati mlade srednjoškolce na odabir određenih smjerova i zanimanja kako bi nakon diplome bili konkurentni na tržištu rada te kako bi nastavili fakultetsko obrazovanje upravo u području prirodoslovno matematičkih znanosti. Ovaj novi program logičan je nastavak našeg kontinuiranog rada na kontinuiranom pristupu i promociji vrijednosti ovih akademskih usmjerenja te se uklapa u stratešku platformu čiji dio su i već poznati programi: Growww – program pripravništva, Freshhh i Uppp – program natjecanje studenata, te NajMentor/ica – program nagrađivanja srednjoškolskih profesora iz područja prirodoslovnih znanosti
Plinacro – Važna je kontinuirana edukacija zaposlenika
Branka Belamarić, voditeljica odnosa s javnošću: U okviru svojih poslovnih aktivnosti, Plinacro značajnu pažnju posvećuje daljnjoj edukaciji i stručnom usavršavanju svojih zaposlenika. Kako bi osigurali daljnji razvoj svojih kompetencija, odnosno što kvalitetnije odgovorili potrebama uspješnog odvijanja poslovnih procesa u koje su uključeni, zaposlenici prolaze brojne stručne edukacije, školovanja, specijalistička usavršavanja…. Također, Plinacrovi zaposlenici, kao polaznici ili predavači, sudjeluju na domaćim i inozemnim seminarima i konferencijama, osiguravajući, kroz razmjenu znanja i iskustava, unaprijeđenje svojih vještina i znanja, ali i ukupnog stručnog znanja tvrtke. Godišnje je različitim oblicima stručnog usavršavanja prosječno obuhvaćeno osamdesetak zaposlenika, što je oko 30 posto ukupnog broja zaposlenih. Kad je riječ o mladim i obrazovanim osobama na početku profesionalnog puta, smatramo da je Plinacro, kao jedna od najuspješnijih državnih tvrtki, poticajno okruženje za učenje i usvajanje novih znanja i vještina. Na taj način, oni su u prilici razvijati svoje potencijale, a postojeće talente i kreativnost iskazati na najbolji mogući način, dok istvovremeno, svojom motiviranošću i inovativnošću donose nove ideje koje su na dobrobit razvoja cjelokupne tvrtke.
Hewlett Packard – Snaga HP-ova poslovanja govori o talentima i iskustvu
Hewlett Packard kao globalna kompanija, koja je prisutna i u Hrvatskoj, vjeruje da je stalno ulaganje u razvoj zaposlenika, uz naglasak na inovativnost i društveno odgovorno djelovanje, ključno za ostvarivanje rezultata i održiv uspjeh. Iako lokalni HP ured nije velik, brojni primjeri iz naše prakse pokazuju da imamo stručnjake koji su prepoznati i cijenjeni i čiju ekspertizu traže i naši korisnici i partneri van granica Hrvatske. Kako određen broj zaposlenika Hrvatskog HP ureda ima regionalnu, a neki i globalnu odgovornost na poslu koji obavljaju, izloženost stranim tržištima i različitim kulturama daje dodatnu vrijednu dimenziju njihovim kompetencijama. Naravno, to nalazi primjenu i u lokalnim projektima. Evo što o svom iskustvu kaže Antonija Porobija, mag. oec koja se HP-u se pridružila u okviru internship programa prije nešto manje od godinu dana:U trenucima gospodarske nestabilnosti, jačina HP-ovog poslovanja govori o talentima, ekspertizama i iskustvu globalne radne snage koju ima i u koju konstantno ulaže. Jedan od HP-ovih programa za zaposlenje mladih je i meni pomogao da postanem dio ove velike obitelji. Kao mladoj osobi, HP mi pruža neodoljiv izazov rada, mogućnost napredovanja na međunarodnoj razini, te neponovljivo iskustvo. Razvojni programi nude učenje kroz radno iskustvo na specijalnim programima, rotaciju poslova i dodatne treninge koji omogućavaju brže učenje i stjecanje potrebnih vještina. Mentorstvo je jako bitno unutar HP-a, tako da sam od prvog dana imala dediciranu osobu koja me upoznala s kulturom korporacije, savjetovala i pomagala mom razvoju. Rad u korporaciji s ovako naprednom tehnologijom, podrškom međunarodne zajednice zaposlenika, te uz izvrstan menadžment i strategije stvara idealan recept za ispunjavanje mojih poslovnih ambicija.
Zagrebačka škola ekonomije i managementa – Promoviramo i potičemo znanje i vještine svojih zaposlenika
Jagoda Poropat Darrer, glasnogovornica: Zagrebačka škola ekonomije i managementa u svojoj misiji ističe kako prenosi vrijednosti, znanja i vještine potrebne studentima za dugoročan uspjeh u globaliziranom poslovnom svijetu izloženom stalnim tehnološkim i tržišnim promjenama. S ciljem ispunjenja misije, predavači ZŠEM-a daju svoje doprinose, u prvom redu znanstvene, a zatim i doprinose razvoju struke i nastavnog procesa. Usredotočeni smo na pružanje visokokvalitetnih programa polaznicima preddiplomskog i diplomskih studija. Nadalje, ZŠEM pridonosi profesionalnom razvoju menadžera i stručnjaka putem seminara unutar Executive Education programa. Širi društveni utjecaj ZŠEM-a očituje se kroz interakcije svih sudionika s poslovnom zajednicom. Misija ZŠEM-a ispunjava se kroz: njegovanje poslovnih vrijednosti i prenošenje tih vrijednosti kao važnoga koda, ugrađenog u život Škole i u sve razine stručnog obrazovanja naših polaznika, usvajanje, prenošenje i povećanje znanja iz područja ekonomije i poslovne administracije, usvajanje i prenošenje vještina potrebnih za poslovanje na globalnoj razini, te za prilagođavanje tržišnim i tehnološkim promjenama. Vizija ZŠEM-a jest postati prepoznatljivom vodećom međunarodno akreditiranom školom ekonomije i menadžmenta u Republici Hrvatskoj, s velikom zajednicom alumnija, uspješno obrazovanih i zaposlenih studenata, koja se stalno povećava i obogaćuje svoj fond znanja i vještina. ZŠEM promiče visoke etičke i moralne vrijednosti poslovanja, odgovornost prema čovjeku, zajednici i prirodi, njegujući toleranciju, razumijevanje različitosti i kulturu dijaloga. ZŠEM je otvoren za sve, kako studente tako djelatnike koji prihvaćaju nastavni program, kodeks ponašanja i etiku koju promiče Škola. Zagrebačka škola ekonomije i managementa, najbolja poslovna škola u Hrvatskoj po rangiranju Eduniversala, svake godine unapređuje svoje programe i obogaćuje ih novima. Sustavnim radom na poboljšanju kvalitete studija ostvarila je zapažene rezultate na međunarodnoj akademskoj sceni ulaskom u klub pet posto AACSB akreditiranih poslovnih škola u svijetu. Studijski su programi na taj način, a posljedično i diplome ZŠEM-a, ponijeli oznaku kvalitete koju nose prestižni svjetski i europski fakulteti poput Harvarda, Yalea i Bocconija. 70% ZŠEM-ovih studenata pronalazi zaposlenje unutar četiri mjeseca nakon završetka studija kako u domaćim tako i u inozemnim korporacijama. I gotovo nema poznatije hrvatske tvrtke u kojoj nije zaposlen barem jedan ZŠEM-ovac. Brinemo o svojim studentima i alumnima i preko Career centar Zagrebačke škole ekonomije i managementa koji sustavno pomaže studentima u pronalasku prakse u Hrvatskoj i inozemstvu. S tim u vezi već desetu godinu organizira okupljanje vodećih hrvatskih i međunarodnih tvrtki na jednodnevnom događanju kojega smo nazvali Student Future Day, kojega ove godine organiziramo 22. travnja 2015. godine. Studiranje na ZŠEM-u pruža najšire mogućnosti međunarodne razmjene na 120 sveučilišta širom svijeta i sustavnu pomoć pri zapošljavanju, studij u međunarodnom okruženju po akreditiranom programu koji je kvalitetom u rangu s najboljim svjetskim poslovnim školama. U proteklih 12 mjeseci na ZŠEM-u je studiralo 240 stranih studenata iz 29 zemalja, a 132 ZŠEM-ovca su svoj studij nastavili u inozemstvu. Trenutno se na ZŠEM-u izvodi pet preddiplomskih studija, diplomski MBA studij s jedanaest specijalizacija i jedan diplomski MA studij ekonomije. Sadašnji maturanti mogu izabrati studij ekonomije i managementa na hrvatskom jeziku i na engleskom jeziku; studij poslovnog prava te studij poslovne matematike na hrvatskom jeziku i na engleskom. Ekonomisti, ali i ostali stručnjaci nakon završenog fakulteta mogu izabrati diplomski studij ekonomije (MA) ili jednu od jedanaest MBA specijalizacija: General management, Management, Marketing, Accounting, Auditing and Taxes, Finance and Accounting, Management of Information System, Human Resource Management, Finance and Banking, Quantitative Finance, Supply Chain Management i FLEX koji predstavlja posebnost u ponudi ZŠEM-a, jer je prilagođen program koji omogućava zaposlenim profesionalcima da balansiraju obveze na poslu i fakultetu s obiteljskim obavezama te organizira nastavu isključivo tijekom vikenda, pri čemu polaznici dobivaju jednaku kvalitetu znanja. Sedam, od jedanaest ZŠEM MBA specijalizacija je Eduniversal uvrstio u best-masters i rangirao vrlo visoko (www.best-masters.com) Velik kvalitativan iskorak ZŠEM ovu ostvaruje intenziviranjem akademsko poslovne suradnje u izvođenju FLEX MBA.. Na taj će način, svi zainteresirani studenti za nastavak specijalističkog obrazovanja svoje želje moći ispuniti upravo na tom smjeru koji optimalno kombinira predavanja i poslovne obveze te je, kako mu samo ime kaže, izrazito fleksibilan i prilagodljiv potrebama polaznika. ZŠEM kontinuirano ulaže u razvoj nastavnog kadra i administracije. Nastavnici su redom uspješni poslovni ljudi s izvrsnom akademskom karijerom, vrlo aktivni i česti sudionici međunarodnih znanstvenih konferencija. Osim što ZŠEM-ovi nastavnici sudjeluju na konferencijama u organizaciji svjetski renomiranih sveučilišta poput Harvarda na kojemu su u nekoliko navrata predstavljali svoje radove i sami organiziraju konferencije iz svog područja znanosti, upravo na ZŠEM-u.
PBZ CO – Ulaganje u znanje je izuzetno bitno za naše poslovanje
U našoj firmi vrlo je mlad tim, u Odjelu upravljanja imovinom i Odjelu za upravljanje rizicima uglavnom smo zapošljavali studente s PMF-a i Ekonomskog fakulteta, a također je niz studenata odradilo praksu kod nas. Svim zaposlenicima Društvo rado omogućava sve potrebne edukacije poput edukacija iz područja usklađenosti, računovodstva i financija, dok su svi djelatnici Odjela upravljanja imovinom položili ili trenutno pohađaju CFA program, Odjel za upravljanje rizicima FRM program te ostalo prema potrebi.Također, prošle godine započeli smo s trajnim sudjelovanjem u projektu Iskustvo zlata vrijedi koji omogućava praksu studentima s invaliditetom. Držimo kako je ulaganje u znanje izuzetno bitno, u našem poslovanju to dodatno motivira zaposlenike i čini ih predanima poslu.
OTP Leasing – Promoviramo i potičemo znanje i vještine svojih zaposlenika
Renata Pondeljak, predsjednice Uprave, OTP Leasing: U slučaju novog zaposlenika, isti prolazi određeni proces mentoriranja s ciljem osiguranja zaposlenikovog učinkovitog uključivanja u radno okruženje i radne procese, kroz koje se upoznaje s organizacijom, našom strategijom, misijom i vizijom, politikama i procedurama, kadrovskim pitanjima, radnim zadacima i očekivanjima. Time novi zaposlenik razumije cjelokupno poslovanje društva, svoju ulogu i zadaću u istome te očekivanja poslodavca od njega. Kroz proceduru stručnog osposobljavanja zaposlenika definiran je zaposlenikov profesionalni razvoj i napredovanje s ciljem ostvarivanja misije i postavljenih ciljeva društva. Godišnje se izrađuje plan edukacije za svakog zaposlenika kako bi svaki zaposlenik stekao dostatne razine znanja i vještina za brže i lakše razumijevanje poslovnih procesa te stjecanje potrebnih kompetencija za uspješno izvođenje poslovnih zadataka. Edukacije se organiziraju unutar samog društva (edukaciju provode radnici OTPL-a kroz organizirane interne radionice ili kroz samoedukaciju), a po potrebi se angažiraju i vanjski partneri (stručni specijalizirani tečajevi, tečajevi IT vještina, seminari, konferencije, radionice, savjetovanja). Potiče se samoinicijativa i proaktivnost djelatnika u svakodnevnom rad. Ono što nudimo mladima i obrazovanima je kao prvo rad preko student servisa. Često imamo potrebu za povremenim dodatnim zapošljavanjem u različitim odjelima, vezano uz radne zadatke koji nisu vezani na puno radno vrijeme ili su privremenog karaktera. Ukoliko se kod nas stvore uvjeti za zapošljavanjem na puno radno vrijeme, osobe koje su radile preko student servisa i ispunile su naša očekivanja, po završetku školovanja imaju veliku šansu dobiti posao. Osim toga, nastojimo prepoznati talente, dodatno raditi s njima, osigurati im po potrebi dodatnu edukaciju, kako bi bili spremni preuzeti veću odgovornost i napredovati.
Zagrebačka pivovara – Mladi su budućnost te donose posebnu razinu pozitivne energije
Jadranka Sakoman, direktorica ljudskih resursa Zagrebačke pivovare: Zagrebačka pivovara je poslodavac koji privlači i stvara raznovrstan i visoko talentiran tim. Kontinuirano se potiče osobni i profesionalni razvoj zaposlenika sukladno osobnim kompetencijama te radnoj uspješnosti. Svi zaposlenici imaju individualni plan razvoja koji je fokusiran na razvoj putem iskustva, dijeljenja znanja i mentorstva. Ponosni smo na iznimne međuljudske odnose i otvorenost zaposlenika bez obzira na hijerarhijske pozicije kojima su zaposlenici stimulirani na međusobnu razmjenu ideja i mišljena. Smatramo da su mladi budućnost te da donose posebnu razinu pozitivne energije i motivacije koja je svakoj kompaniji potrebna. Zagrebačka pivovara kroz razne projekte dugi niz godina surađuje sa raznim studentskim udrugama te želimo znati što motivira i zanima studente te na koji način mi kao kompanija možemo pridonijeti njihovom uspješnom razvoju. Trainee program je nešto što nas čini drukčijima. Okrenuti smo mladim, ambicioznim ljudima koji su spremni ići korak dalje. U tome im pomažu stručni mentori i treneri koji ih vode kroz cjelokupno poslovanje kako bi što prije dobili uvid u cjelokupni proces i poslovanje, svladali sve izazove kako bi nakon programa bili spremni zajedno sa cjelokupnim timom raditi na oduševljavanju naših kupaca i potrošača.
Pevec – Mladima omogućujemo sustavne nove edukacije
Darko Šket, predsjednik Uprave Peveca: Tvrtka Pevec d.d. iz godine u godinu povećava budžet za edukacije te ga ne ograničavamo. Kontinuirane edukacije provodimo iz područja informatičkih vještina, znanja asortimana (u suradnji s dobavljačima), prodajnih vještina, rukovoditeljskih vještina, znanja stranih jezika, specijalističkih znanja, a zaposlenici sudjeluju i pohađaju razne konferencije. Gotovo cijela kompanija je uključena u neki oblik edukacija, a kroz sustave praćenja uspješnosti pratimo i vještine koje su se mogle steći kroz organizirane edukacije. Uvodimo nove procese, za koje je potrebna dodatna edukacija. Mladima i obrazovanima pak, omogućujemo sustavno uvođenje u posao i kvalitetno prenošenje znanja i očekivanja unutar organizacije. Uz to, dajemo im kreativnost u radu i mogućnost utjecaja na način kako će se svoj dio posla odraditi (kao dio naše korporativne kulture koja podržava i cijeni samostalnost i proaktivnost). Znanja i vještine naši zaposlenici stječu kako na internim tako i eksternim, vanjskim edukacijama. Svaki zaposlenik pak, ima mogućnost napredovanja (prošle godine 6% djelatnika interno je promovirano, što bi bilo cca 70 ljudi).
Zaba – Upravljanja ljudskim resursom najbolje na paneuropskoj razini
Zaposlenicima Banke pruža se lepeza mogućnosti za ostvarenje profesionalnog napredovanja i životnih planova, bio to osobni razvoj unutar Zagrebačke banke ili pak međunarodna karijera u različitim zemljama u kojima Grupa UniCredit djeluje na pozicijama u maloprodaji, korporativnom bankarstvu, investicijskom bankarstvu i financijskim tržištima, upravljanju rizicima i financijama te potpori bankarskom poslovanju, ističući ovdje posebno informatičku tehnologiju. Bitno nam je da svatko zaposlen u Banci i u Grupi UniCredit ima podjednako pravo nadati se i očekivati da može dostići najviše pozicije. Dodatna potvrda našem pristupu jest certifikat Top Employer Europe 2014. dodijeljen treću godinu za redom Zagrebačkoj banci, a prvu godinu i Top Employer Croatia 2014.. Ovime je naša praksa upravljanja ljudskim resursom svrstana među najbolje na paneuropskoj razini i potvrđuje da Zagrebačka banka pruža mogućnosti za cjelovit razvoj ljudskih resursa, osigurava visoku kvalitetu radnog okruženja, odražava izvrsnu organizacijsku kulturu, potiče komuniciranje i međusobno povezivanje, podupire toleranciju u svim oblicima na radnom mjestu te prakticira korporacijsku društvenu odgovornost. Zagrebačka banka je na taj način postala prvom i jedinom kompanijom u Hrvatskoj koja je nositelj navedenog certifikata.
Uniqua – Mladi i obrazovani ljudi u UNIQA osiguranju imaju i mogućnost kontinuiranog osobnog i poslovnog razvoja
Tina Balenović, direktorica službe ljudskih potencijala, UNIQA: UNIQA osiguranje promiče važnost redovitog i cjelovitog educiranja svojih zaposlenika kroz različite programe interne i eksterne edukacije. Unutar Službe ljudskih potencijala djeluje tim za edukaciju i razvoj koji je zadužen za redovito unaprjeđivanje stručnih znanja i vještina zaposlenika. Osim redovite interne edukacije našim zaposlenicima nudimo mogućnost usavršavanja kroz stručne seminare u zemlji i inozemstvu, pohađanje poslijediplomskih studija te prisustvovanje u programima koji su organizirani na razini UNIQA grupe. U ovom trenutku naša Služba ljudskih potencijala usmjerena je na implementaciju Talent managementa. Obzirom da smo među vodećim osiguravajućim društvima u Hrvatskoj te dio UNIQA grupe, jedne od vodećih osigurateljnih grupa u srednjoj i istočnoj Europi, mladi i obrazovani ljudi u UNIQA osiguranju imaju i mogućnost kontinuiranog osobnog i poslovnog razvoja kroz edukacije i rad u internacionalnom okruženju
Veleučilište Baltazar
Nova znanja i iskustva stječu se putem programa Erasmus: Uvođenjem iPada u nastavu, kroz projekt "Baltazar – Veleučilište na dlanu", Veleučilište Baltazar Zaprešić započelo je prošle akademske godine i s edukacijom svojih profesora koji kroz radionice i vježbe usvajaju znanja i vještine o tome kako iPad koristiti kao koristan alat u nastavi. Veleučilište potiče svoje predavače i profesore da aktivno sudjeluju u znanstvenim konferencijama sufinancirajući ih, a nova znanja i iskustva stječu i putem programa Erasmus kojim im omogućujemo privremenu razmjenu i rad na stranim veleučilištima. Na znanstveni i stručni rad Veleučilište potiče i mlade asistente i predavače kojima se od prošle godine kroz program tutorstva (podrška u učenju našim studentima) pruža prilika i da steknu dodatno iskustvo u radu s mladima. Također, uključeni su u projekte koje Veleučilište realizira kroz fondove Europske unije čime stječu dodatna znanja i vještine kako u izradi projekta, tako i u pripremi programa edukacija i radionica.
IN2 – Rad na složenim projektima smatramo najboljim načinom permanentnog usavršavanja
Ninoslav Čerkez, izvršni direktor, upravljanje kadrovima i edukacija IN2: IT je vrlo dinamična industrija koja od profesionalac traži neprekidno učenje. Zato potičemo njihovo kontinuirano usavršavanje kroz interne i eksterne edukacije, odlaske na stručna okupljanja te stjecanje različitih stručnih certifikata. Kontinuirano organiziramo i različite interne radionice kojima omogućavamo usavršavanje i stjecanje "soft"-vještina i znanja.Rad na složenim projektima smatramo najboljim načinom permanentnog usavršavanja ne samo u tehničkom smislu jer naši zaposlenici imaju priliku iskusiti rad u velikim timovima, kontinuirano učiti na realnim primjerima i na taj način pratiti promjene u IT-u. S druge strane, takav rad zahtijeva i dobro poznavanje poslovnih procesa tako da naši radnici vremenom postaju i poslovni stručnjaci. Na taj način našim radnicima omogućavamo multidisciplinarni razvoj te razvoj njihovih sposobnosti i talenata.Nakon završetka studija mladim ljudima omogućavamo da se kroz strukturirani trening u vlastitom edukacijskom centru upoznaju s novim radnim okruženjem i steknu potrebna znanja i vještine za rad na budućim projektima. Drugi dio edukacije je rad na konkretnom projektu uz mentorski nazor. Na ovaj način im omogućavamo prirodan prelazak iz akademskog u poslovno okruženje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu