Žene generacije Y su najambicioznije

Autor: Poslovni dnevnik , 05. ožujak 2015. u 21:59
86% pripadnica generacije Y traži poslodavce koji veliku pozornost posvećuju različitosti, jednakosti i uključivanju/Fotolia

86% pripadnica generacije Y traži poslodavce koji veliku pozornost posvećuju različitosti, jednakosti i uključivanju.

U svrhu obilježavanja Međunarodnog dana žena konzultantska tvrtka PwC provela je istraživanje na uzorku od 8756 pripadnica generacije Y (žene rođene između 1980.-1995.) iz 75 zemalja svijeta.

Rezultati istraživanja pokazuju kako je veća vjerojatnost da pripadnica generacije Y smatra da može doći do najviše razine kod svog trenutnog poslodavca, posebno osobe koje započinju svoje karijere (49%). Također, 53% pripadnica generacije Y mogućnosti za napredovanje u karijeri stavljaju na vrh liste osobina najatraktivnijih poslodavaca, zbog čega imaju veće povjerenje u svoju karijeru i ambicioznije su. Po pitanju raznolikosti, 86% pripadnica generacije Y traži poslodavce koji veliku pozornost posvećuju različitosti, jednakosti i uključivanju – i dok one kažu da poslodavci pričaju o raznolikosti, 71% ne smatraju da svi imaju jednake prilike. Štoviše, 43% pripadnica generacije Y smatra da su poslodavci pristrani prema muškarcima.

Komentirajte prvi

New Report

Close