U svrhu obilježavanja Međunarodnog dana žena konzultantska tvrtka PwC provela je istraživanje na uzorku od 8756 pripadnica generacije Y (žene rođene između 1980.-1995.) iz 75 zemalja svijeta.
Rezultati istraživanja pokazuju kako je veća vjerojatnost da pripadnica generacije Y smatra da može doći do najviše razine kod svog trenutnog poslodavca, posebno osobe koje započinju svoje karijere (49%). Također, 53% pripadnica generacije Y mogućnosti za napredovanje u karijeri stavljaju na vrh liste osobina najatraktivnijih poslodavaca, zbog čega imaju veće povjerenje u svoju karijeru i ambicioznije su. Po pitanju raznolikosti, 86% pripadnica generacije Y traži poslodavce koji veliku pozornost posvećuju različitosti, jednakosti i uključivanju – i dok one kažu da poslodavci pričaju o raznolikosti, 71% ne smatraju da svi imaju jednake prilike. Štoviše, 43% pripadnica generacije Y smatra da su poslodavci pristrani prema muškarcima.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu