Novo istraživanje PwC-a potvrđuje sve veću ulogu žena u poslovanju

Autor: Objava za medije , 05. ožujak 2015. u 14:48
Breda Ivanović

Puno je veća vjerojatnost da pripadnica generacije Y smatra da može doći do najviše razine kod svog trenutnog poslodavca, posebno osobe koje započinju svoje karijere (49%).

U svrhu obilježavanja Međunarodnog dana žena u nedjelju 8. ožujka, konzultantska tvrtka PwC (koja je 2. od 12 najutjecajnijih brandova na svijetu i 1. najutjecajniji brand među pružateljima konzultantskih usluga po istraživanju tvrtke Brand Finance), provela je istraživanje na uzorku od  8.756 pripadnica generacije Y (žene rođene između 1980.-1995. godine) iz 75 zemalja svijeta.

Najvažniji rezultati istraživanja (pod nazivom: The female millennial: A new era of talent) su sljedeći:

Puno je veća vjerojatnost da pripadnica generacije Y smatra da može doći do najviše razine kod svog trenutnog poslodavca, posebno osobe koje započinju svoje karijere (49%).

53% pripadnica generacije Y mogućnosti za napredovanje u karijeri stavljaju na vrh liste osobina najatraktivnijih poslodavaca, zbog čega imaju veće povjerenje u svoju karijeru i ambicioznije su u usporedbi s prethodnim generacijama. 

Pripadnice generacije Y u Brazilu (76%), Indiji (76%) i Portugalu (68%)  imaju najviše samopouzdanja, dok njihove vršnjakinje u Japanu (11%), Kazahstanu (18%) i Njemačkoj (19%) imaju najmanje samopouzdanja.

Od pripadnica generacije Y koje su u vezi, 86% je dio para u kojem su oboje zaposleni, od kojih 42% zarađuje jednako kao njihovi partneri ili supružnici. Gotovo jedna četvrtina (24%) su ostvaritelji većeg prihoda u svojim vezama.

Po pitanju raznolikosti, 86% pripadnica generacije Y traži poslodavce koji veliku pozornost posvećuju različitosti, jednakosti i uključivanju – i dok one kažu da poslodavci pričaju o raznolikosti, 71% ne smatraju da svi imaju jednake prilike. Štoviše, 43% pripadnica generacije Y smatra da su poslodavci pristrani prema muškarcima kada je u pitanju interno promoviranje zaposlenika – za 14 postotnih bodova više u usporedbi s 2011. godinom (29%).
Pripadnice generacije Y u Španjolskoj (60%), Francuskoj (58%) i Irskoj (56%) smatraju da je pristranost poslodavaca prema muškarcima u njihovoj zemlji najveća, dok su u Maleziji (16%) i na Filipinima (11%) pripadnice generacije Y optimističnije.

Dennis Nally, predsjednik PwC-a International, ovom je prilikom istakao: „Naše istraživanje pokazuje da, govorimo li o pripadnicama generacije Y, zapravo govorimo o novoj eri ženskog talenta. Većina pripadnica generacije Y su visoko obrazovane i ulaze na tržište rada u većem broju nego bilo koja prethodna generacija te ulaze na tržište rada s potpuno drugačijim razmišljanjima o karijeri.“

„PwC Hrvatska se, sukladno strategiji na globalnoj razini zalaže se za ravnopravnost spolova. Ponosni smo na činjenicu da je od ukupno 160 zaposlenika u Hrvatskoj čak 66% žena, a od ukupnog broja zaposlenika na menadžerskim pozicijama njih 60% su žene. Potencijal mladih smo odavno prepoznali i sustavno ulažemo u razvoj naših vlastitih stručnjaka kroz sustave internih edukacija, a 56 naših zaposlenica pripada upravo generaciji Y čije su predstavnice sudjelovale u ovom globalnom istraživanju.“, dodala je Breda Ivanović, menadžer za ljudski kapital u PwC Hrvatska.

Budući da će iskustvo 34-godišnje pripadnice generacije Y s 12 godina radnog iskustva biti vrlo različito od onoga 22-godišnje pripadnice generacije Y koja tek započinje karijeru, istraživanje preispituje percepciju i želje pripadnica generacije Y po fazama u karijeri: početnice (pripadnice generacije Y s 0-3 godine radnog iskustva), s karijerom u razvoju (4-8 godina radnog iskustva) i s ostvarenom karijerom (9 ili više godina radnog iskustva) čiji zaključci su istaknuti u infografici u prilogu.

PwC i žene

PwC se zalaže za promicanje različitosti i integriranja, a ima uspostavljen niz programa kako bi se postigao napredak po tom pitanju. Ovo uključuje Aspire to Lead: The Women’s Leadership Series, globalni forum o ženama i predvodništvu za studente širom svijeta. PwC također kao partner podržava kampanju UN-a HeForShe, koja ima za cilj mobilizirati milijardu muškaraca i dječaka kao zagovornika i predstavnika promjena s ciljem okončanja postojećih nejednakosti s kojima se žene i djevojke diljem svijeta suočavaju.

 

Komentirajte prvi

New Report

Close