U nesvakidašnjoj kampanji pod nazivom ,,Odvojite dio jutra za sebe'' NESCAFÉ će građane Zagreba, Splita, Zadra i Osijeka tijekom ožujka razveseliti s više od 100.000 šalica kave.
Kampanja je potaknuta istraživanjima navika ljubitelja kave, koja su pokazala kako su osnovni motivi za ispijanje kave razbuđivanje, pokretanje i podizanje raspoloženja. Stoga je NESCAFÉ Classic odlučio iznenaditi Hrvate kavom i omogućiti im jutarnji trenutak uživanja u omiljenom napitku, na njihovom putu do posla ili pri obavljanju dnevnih aktivnosti.
Daniel Bilić, poznati hrvatski radijski voditelj, podržao je kampanju: „Za razliku od većine ljudi, moj radni dan započinje u 5 sati ujutro. Zbog toga je za mene jutro bez kave kao radio bez glazbe“.
NESCAFÉ timovi će tako tijekom kampanje patrolirati na frekventnim lokacijama te tramvajskim i autobusnim stajalištima i dijeliti građanima kavu. One najbudnije će nagraditi crvenim šalicama, kavom za pripremu kod kuće ili besplatnom vožnjom taxijem do željenog odredišta, uz šalicu NESCAFÉ Classic kave.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu