Njemački proizvođač robe široke potrošnje Henkel izvijestio je u srijedu o blagom padu neto dobiti u četvrtom tromjesečju zbog izvanrednih troškova povezanih s restrukturiranjem.
Neto dobit proizvođača deterdženta za rublje Persil i proizvoda za njegu kose Schwarzkopf kliznula je 6,9 posto, na 298 milijuna eura, što u Henkelu objašnjavaju jednokratnim i troškovima restrukturiranja. Prilagođena operativna dobit (EBIT) porasla je 3,1 posto, na 602 milijuna eura. Prihodi su u četvrtom tromjesečju uvećani 7,1 posto, na 4,1 milijardu eura. U cijeloj prošloj godini neto dobit dosegnula je 1,62 milijarde eura, što je 2,5 posto više nego godinu ranije, temeljem povećanja prihoda prilagođenih za utjecaj valutnih tečajeva za 3,4 posto, na 16,4 milijarde eura.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu