Ova 4 turistička slogana su također bila u konkurenciji

Autor: Poslovni.hr , 04. ožujak 2015. u 12:49
Foto: Goran Jakuš / Pixsell

Stručnjak za marketing Boris Malešević rekao je da je “Full of life” bolji od preostala četiri prijedloga.

Novi slogan hrvatskog turizma je "Croatia, full of life" (Hrvatska, puna života), odlučeno je sredinom veljače, a kako doznaje Večernji list, u užem izboru bila su još četiri slogana:

Croatia, State of Mind

Real Mediterranean

Life by Croatia 

Croatia, Take Me Everywhere

Stručnjak za marketing Boris Malešević rekao je Večernjem listu da je "Full of life" bolji od preostala četiri prijedloga.

– Izabrani slogan više je skup naših želja, projekcija onog što bismo htjeli da turistička Hrvatska jest, nego što nas istinski predstavlja – komentira Malešević i prisjeća se bivših slogana:

– Naš najbolji slogan bio je “Mala zemlja za veliki odmor”. Imao je dramaturgiju i bilo bi bolje da se na njemu gradio novi. Paradigma se u turizmu promijenila, ne putuje se više radi odlaska na odmor, kao u vrijeme kada je on bio aktualan, danas se putuje zbog doživljaja. Novi je slogan tako mogao biti “Mala zemlja za veliki doživljaj”, a pogodan je i za izvedenice poput “Mala zemlja za veliku zabavu/pustolovinu” ili što se već želi poručiti.

Komentari (2)
Pogledajte sve

…embarrassing.

Bolja su sva četiri od onog izabranog.

New Report

Close