Ono što je prije deset godina počelo kao projekt jednih dnevnih novina do danas se razvilo u najveći medijski brend u Hrvatskoj s tridesetak tiskanih i digitalnih proizvoda kojima 24 sata svaki dan komunicira s 1,5 milijuna ljudi u Hrvatskoj.
Prvi broj dnevnih novina koje su se razlikovale od konkurencije cijenom, formatom, vizualnim izgledom i pristupom temama pojavio se 2. ožujka 2005. Kratke, jezgrovite i uistinu bitne informacije pogađale su u srž hrvatskih problema i čitatelji su to vrlo brzo prepoznali. U samo godinu dana 24 sata postale su najčitanije dnevne novine. Nakon dvije godine 24sata postale su vodeće dnevne novine i prema broju prodanih primjeraka, a tu poziciju držimo i danas.
Prosječni doseg tiskanog izdanja 24 sata lani je bio 697.000 čitatelja dnevno, dvostruko više od konkurencije. Paralelno 24 sata su stalno razvijala svoje medijske potencijale i proširivala lepezu proizvoda. Danas se portfelj tiskanih izdanja, osim dnevnih novina s prilozima, sastoji od političkog tjednika Express, mjesečnika Dječji zabavnik, magazina za astrologiju Astral, tinejdžerskog magazina Cool, magazina za žene Supermila, kulinarskog tjednika Skuhatćute, tromjesečnika 24sata Café, automagazina Autostart i šest enigmatskih magazina. Usporedno s novinama, od prvog dana razvijane su i digitalne platforme. Portal www.24sata.hr od sredine 2013. zasjeo je na prvo mjesto po čitanosti u Hrvatskoj. Ove godine lansirali su i novi moderniji portal m.24sata.hr, a do kraja godine zaživjet će i novi, tehnološki još napredniji web portal.
Od sredine veljače 24 sata su prvi medij u Hrvatskoj koji ima više od milijun fanova na Facebooku. U portfelju specijaliziranih portala nalaze se najčitaniji portal o zdravlju zdravakrava.hr, portal za roditelje klokanica.hr, kulinarski portal gastro.hr, najposjećeniji hrvatski portal o modi i ljepoti budi.in, portal za djecu 24junior te web ekstenzije tiskanih izdanja Expressa, Coola i Autostarta.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu