Rapsku Arbonu, digitalnu agenciju specijaliziranu za planiranje i implementiranje internetskih kampanja, Google Adriatic uvrstio je među najbrže rastuće agencije u Adriatic regiji.
Na natjecanju za top growing agency u spomenutoj regiji, prema riječima direktora Arbone Sandra Lazarića, sudjelovale su tvrtke iz Hrvatske, Slovenije i Srbije.
"Arbona je u 2014. godini, među prvima u regiji, postala i Microsoft Bing certificirani partner, čime je iskazala svoju izvrsnost na području internet marketinga, imajući u vidu svoj primarni cilj – u svemu što radimo želimo biti vrhunski profesionalci. Stoga se Arbonin tim svake godine obogaćuje mladim stručnjacima, koji svoje znanje i iskustvo stječu u vrlo motivirajućoj okolini, doprinoseći novim idejama i proaktivnošću te stvarajući sinergijski efekt", izjavio je Sandro Lazarić.
Neki od Arboninih klijenata za koje rade reklamne kampanje su Metro, Hrvatska pošta, OTP Leasing, Fero-Term… , a dosad je ta relativno mlada tvrtka, osnovana 2010. godine, odradila više od 200 kampanja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu