Sve veći utjecaj pripadnica ljepšeg spola na odluke o kupnji automobila pokušat će iskoristiti čuveni britanski proizvođač Aston Martin kako bi ojačao anemičnu potražnju.
Kako je Financial Timesu izjavio šef tvrtke Andy Palmer, na ženevskom salonu automobila koji počinje u četvrtak Aston Martin će najaviti najveći zaokret u svojoj strategiji od osnutka. Ova legendarna marka skupih sportskih automobila koji su bili neodvojivi dio filmova o agentu 007, Jamesu Bondu, jačanje prodaje želi postići lansiranjem velike limuzine Lagonda namijenjene izabranim bogatim kupcima. No, Aston Martin pokušat će se u marketinškoj strategiji više umiliti i ženama.
"Žene danas utječu na 60 do 80 posto odluka o kupnji automobila širom svijeta", naglasio je Palmer. Iako je prodaja skupih automobila od 2009. skočila za 150 posto, Aston Martin ne osjeća blagotvorne utjecaje pomame za ultraluksuznim autima. Dok je još 2007. prodavao 7300 automobila godišnje, procjenjuje se da je lani tek 4000 kupaca sjelo za upravljač Aston Martina. Doduše, 2013. ti su automobili prodavani oko 80 posto skuplje nego 2007. godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu