Objedinjena TUI grupa očekuje 20 milijardi dolara prihoda, širenje u Hrvatskoj tek slijedi

Autor: Marija Crnjak , 22. veljača 2015. u 13:10
Foto: JULIAN STRATENSCHULTE/DPA/PIXSELL

U prošloj poslovnoj godini Grupa je ostvarila operativnu dobit od 868 milijuna eura, što je oko 14 posto više nego u prethodnoj godini.

Grupa TUI , nastala u prosincu pripajanjem njemačke tvrtke TUI AG i britanske TUI Travel, pri kraju je restrukturiranja svojih zrakoplovnih brendova i jačanja online rezervacija, čime planira dostići godišnji prihod od 20 milijardi dolara. Grupa je u međuvremenu u veljači osnovala novu kompaniju TUI Hotel koja će se baviti samo hotelskim poslovanjem tvrtke u čijem je portfelju 232 hotela u Europi.

"Jasno vidimo što želimo postići i kroz par mjeseci ćemo definirati sve konkretne mjere koje ćemo s tim ciljem provesti u restrukturiranju kompanije", poručio je prilikom predstavljanja rezultata prvog kvartala poslovne godine 2014/2015. Peter Long, član uprave Grupe TUI.

Menadžment jedne od najjačih svjetskih turističkih kompanija snažno će se angažirati na reorganizaciji svog zrakoplovnog biznisa, koji objedinjuje pet brendova pod kojima leti čak 140 zrakoplova. Pripajanjem je TUI postao sedmi najveći europski zračni prijevoznik. Kompanija ima ambicije modernizirati i britanski Thomson Cruises, tvrtku za kružna putovanja koja prije svega treba ojačati online rezervacije. 

Inače, u prvom kvartalu koji u većini europskih destinacija predstavlja najslabiji dio godine, Grupa TUI smanjila je gubitak s lanjskih 141 milijun dolara na svega 107 milijuna dolara. U prošloj poslovnoj godini Grupa je ostvarila operativnu dobit od 868 milijuna eura, što je oko 14 posto više nego u prethodnoj godini.

Iako su dioničari zadovoljni pripajanjem dvaju divova jer će se time smanjiti troškovi upravljanja, spajanje je izazvalo bojazni u Njemačkoj, jer se razmatra opcija da se zrakoplovni biznis preseli iz Hanovera u Veliku Britaniju. Odluka se još čeka, no i bez preseljenja računa se da će u tom segmentu biti otpuštanja.

TUI je na hrvatskom tržištu prisutan kao vlasnik agencije Gulliver Travel te uz meksičku Karismu i Agrokor kao suvlasnik Karisma Hotels Adriatic. U sastavu KHA Hrvatska za sad su Hotel Koločep (Kalamota resort) te Hotel Živogošće (Sensimar Makarska), a kompanija je pokazala interes za još nekoliko atraktivnih lokacija za izgradnju kapaciteta, uključujući Kupare i Plat.

Komentirajte prvi

New Report

Close