Lego je pretekao Ferrari kao najmoćniji brend

Autor: Poslovni dnevnik , 18. veljača 2015. u 13:50
Lego se odmaknuo od svog klasičnog asortimana i proširio se na proizvodnju raznih likova iz industrije zabave

Ferrari, prošlogodišnji pobjednik izbora tvrtke Brand Finance, ove godine nije ušao niti među prvih pet najmoćnijih brendova svijeta.

Lego je pretekao Ferrari i postao najmoćniji svjetski brend, navodi se u novoj studiji koju prenosi britanski tisak.

Danski proizvođač igračaka zauzeo je vrh nove ljestvice koju radi tvrtka Brand Finance, mjereći pritom sposobnost neke marke da utječe na rad tvrtke obzirom na ulaganja u marketinga i ugled koji je brand dobio među klijentima i osobljem."Lego nas je zbilja iznenadio, pretekavši prošlogodišnjeg pobjednika Ferrari kao najjači brend" rekao je Robert Haigh, brending stručnjak iz tvrtke Brand Finance. "Tom je uspjehu sigurno doprinjeo Lego film, ali temeljna snaga te kompanije jest što se poziva na oba spola i na sve dobne skupine. Djeca imaju ljubav prema igranju s Lego igračkama, a njihovim roditeljima budi osjećaj nostalgije", rekao je Haigh.

 

560mlrd.

dijelova a slaganje dosad je proizveo Lego

Pad i zbog Schumachera 
Ferrari je svoj pad požurio manjkom svojih uspjeha na trkačkoj stazi, a i time što tvrtka postaje sve više mainstream. Lani su bili prvi, a sada ih više nema niti među prvih pet. Iza Lega su PwC, RedBull, McKinsey, Unilever. "Ferrari je počeo klizati još u doba završetka karijere Michaela Schumachera, a stvarni je pad uslijedio nakon što je njihova F1 momčad ove godine imala zbilja loš rezultat. Izbacuju manje novih modela na tržište i ljudi ih više ne vide tako ekskluzivnima kao nekada", rekao je Haigh. 

 

Haigh

Potrošači više ne vide Ferrari tako luksuznim proizvodom kao nekada

Apple i dalje uspješan 
U međuvremenu, lista najvrjednijih svjetskih brandova nije se tako radikalno mijenjala. Uspjeh iPhonea 6 i iščekivanje iWatch led pomogao je Appleu da zadrži svoju titulu- Brand Finance procjenjuje da ta kalifornijska tech kompanija sada vrijedi  128.3 milijarde dolara, ispred Samsunga koji vrijedi 81.7 milijardi dolara i Googlea sa 76.7 milijardi dolara. Novčana vrijednosti brendova izračunata je  pomoću formule koja nosi niz čimbenika, uključujući financijske rezultate tvrtke, ulaganja u brend i honorar od licenciranja. Među Top 10 vodećih svjetskih brendova dominiraju tehnološke tvrtke.

Kockice i za velike  
Tvrtka Lego odlično se uklopila u suvremene trendove, ponudili su upravo ono što publika traži. Lani su tako odlučili lansirati program Lego Architecture Studio usmjeren na odraslu populaciju. Riječ je o prvom Lego programu koji ne sadrži uputstva za slaganje, već je u paketu ponuđen priručnik u kojemu istaknuti arhitekti predlaže rješenja korištenja Lega u kreativnim procesima. 
 

Komentirajte prvi

New Report

Close