Uvođenje stabilizatora tržišta po prvi puta na hrvatskom tržištu tijekom uvrštenja dionica Tankerske Next Generation (TNG) za sada se pokazaje opravdanim.
Po uvrštenju u četvrtak nova dionica jedna je od najlikvidnijih na Zagrebačkoj burzi. U svega tri trgovinska dana TNG je ostvario promet od gotovo četiri milijuna kuna, što je burzi donijelo oko 10 posto viši ukupni promet. U Interkapitalu, aranžeru i stabilizatoru ove inicijalne javne ponude, ne skrivaju zadovoljstvo. "Izlistavanje TNG-a je ispalo sjajno, vrlo smo zadovoljni. Tvrtka je objavila vrlo dobre rezultate koji pokazuju da je tankerski dio brodarskog tržišta sasvim drugačija priča od dry-bulk brodara koji zbrajaju gubitke. Promet na burzi je poprilično snažan kao posljedica mogućnosti zamjene dionica Tankerske plovidbe za dionice TNG-a. Zbog te je konverzije i uvedena stabilizacija jer smo očekivali pritisak na prodaju koji će potrajati još neko vrijeme", kaže Tonći Korunić, član Uprave Interkapitala.
Podsjetimo, 54 posto dioničara Tankerske plovidbe zamijenili su te dionice za TNG-ove. Stabilizacijom se, najkraće rečeno, brani cijena. Korunić kaže da je na razvijenim tržištima stabilizacija tržišta poprilično star i često korišten mehanizam pospješivanja IPO-a. "Stabilizacija se u pravilu koristi kada su tržišta kapitala slaba, a sentiment negativan te kada se očekuje pritisak na prodaju. Mehanizam stabilizacije imali su predviđen i Ina i HT u svojim IPO-ima, ali nije korišten jer je potražnja bila daleko snažnija od ponude", ističe Korunić.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Heh, marketing, marketing. [emo_smijesak]
Pusiona od stocka. Malo zesca.
Htjeli su kupiti jednog domaceg brodara na 20% vrijednosti NAV-a, a istodobno ovu smecaru uvaljuju s diskontom od 12% na NAV?! Vrlo mastovito i providno.
A zna se koji je cilj cijele ovo igranke, osloboditi dionicare “tereta vlasnistva” u TNPL. A nakon toga iscijediti stari limun… Mirovinci, mirovinci… i vas ce kad tad sustici ruka pravde. Veselim se tom danu sudnjem.
Tvrtka je objavila vrlo dobre rezultate koji pokazuju da je tankerski dio brodarskog tržišta sasvim drugačija priča od dry-bulk brodara koji zbrajaju gubitke.
Iz svega rečenog je tvrtka pokazala da se može izać po 65 kuna i to je to.
Uključite se u raspravu