Novi turistički slogan u punu primjenu od rujna; prvi dojmovi od ‘ok do pretencioznog’

Autor: Poslovni.hr/Hina , 12. veljača 2015. u 15:41
Photo: Sanjin Strukic/PIXSELL

Kazao je to ministar turizma Darko Lorencin u četvrtak u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (HTZ) nakon sjednica Turističkog vijeća HTZ-a koje je prihvatilo novi slogan.

Novi slogan hrvatskog turizma "Croatia, full of life/Hrvatska, puna života" u punu će primjenu po svim tržištima i komunikacijskim kanalima od rujna ove godine, do kada će se odabrati i prateći logo, vizuali te definirati cjelovita marketinška kampanja i oglašavanje.

Kazao je to ministar turizma Darko Lorencin u četvrtak u Glavnom uredu Hrvatske turističke zajednice (HTZ) nakon sjednica Turističkog vijeća HTZ-a koje je prihvatilo novi slogan.

Za odabrani komunikacijski koncept i slogan Lorencin je istaknuo i da je to više od slogana odnosno kompletna platforma iz koje će proizlaziti priče o Hrvatskoj kao turističkoj destinaciji.

To je i 'vrh' novog krovnog komunikacijskog koncepta koji osmišljava HTZ u suradnji s domaćim i stranim marketinškim i PR agencijama odabranih na međunarodnom natječaju, pa je tako i slogan osmislila jedna od tih agencija BBDO Zagreb sa svojim partnerima.

Sada slijedi natječaj za izradu loga i drugih vizuala usklađenih s konceptom novog slogana, kao i izrada nove web stranice HTZ-a te integrirano oglašavanje sa globalnom PR agencijom čiji je izbor također u tijeku.

"Međunarodni natječaj za globalnu PR agenciju smo proveli zbog pojačavanja PR aktivnosti te smo izabrali jednu agenciju s kojom još razgovaramo o detaljima", kazao je direktor Glavnog ureda HTZ-a Ratomir Ivičić ne otkrivajući o kojoj se agenciji radi nego samo dodajući da će taj izbor biti uskoro poznat.

Istodobno, u tijeku je i izbor voditelja globalnog PR-a pri Glavnom uredu HTZ-a, koji će koordinirati između globalne PR agencije, Glavnog ureda i drugih sudionika u procesu promocije, a za što je natječaj završio prije par tjedana.

Ivičić nije otkrio koliko se kandidata za to mjesto prijavilo na natječaj, kazavši samo da je zanimanje bilo dosta veliko te da je selekcija prepuštena tvrtki za 'head hunting' o čijim će preporukama i izboru odlučivati u idućih 10-ak dana.

Sve je to dio procesa novog brendiranja turističke Hrvatske u koji je HTZ krenuo zbog novih trendova i zakona tržišta s ciljem pozicioniranja Hrvatske kao mediteranskog turističkog brenda prepoznatog po izvrsnosti i različitosti životnih stilova.

Efekt novog slogana istražen na osam glavnih tržišta

Predstavljajući novi slogan i koncept v.d. direktorica Sektora za brend u Glavnom uredu HTZ-a Adela Marković naglasila je da je prijedlog novog slogana prije prihvaćanja testiran na osam glavnih tržišta (Njemačka, Austrija, Italija, Francuska, Velika Britanija, Švedska, Poljska i Rusija) krajem prošle i početkom ove godine.

Ukupno su ispitali 4.800 predstavnika stranih touroperatora i drugih partnera, po 600 na svakom tržištu, od kojih je 28 posto taj slogan ocijenilo najboljim.

Kazala je i da je slogan odabran zbog jednostavnosti, dobro zvuči na brojnim stranim jezicima te zbog mogućnosti prilagodbe svim vrstama proizvoda i doživljaja koje Hrvatska nudi.

Tako su varijacije slogana primjerice "full of.." ili puna plaža, prirodnih ljepota, otoka, aktivnosti, nacionalnih parkova, UNESCO-ovih područja, ali i iskustava, omjeha, ljubavi, tajni, misterija, prijateljstava i drugi.

Prvi dojmovi iz sektora i na društvenim mrežama

Prvi dojmovi iz turističkog sektora na novi slogan, dobiveni u kratko vrijeme telefonski, kreću se od onog da je slogan ok, dobar i zanimljiv zbog svoje prilagodljivosti raznim tržištima, profilima turista, proizvodima, doživljajima i drugom, do onih da se opet pokazala hrvatska pretencioznost 'da smo najbolji' i slično, te da ostaje da se vidi s kojim će se to popratnim sadržajima potkrijepiti.

Neki idu i dalje i kažu da je slogan preopćenit i ne govori ništa specijalno za Hrvatsku, a neki se pitaju i kakva je to "Hrvatska, puna života" kad je u njoj na stotine tisuća nezaposlenih, od kojih deseci tisuća mladih koji svoj život zamišljaju negdje drugdje gdje će imati bolje življenje i za što se na našim glavnim turističkim tržištima dobro zna.

Društvene mreže, posebno Twitter i Facebook (hrvatske 'zajednice') u prvim komentarima po objavi slogana 'vrve', po običaju, raznim humorističkim pridjevima i 'ruganjem konziliju BBDO-a", da je totalno 'fulano' i slično, ali ima i pozitivnih komentara te da treba pričekati razradu cijelog koncepta.

Komentirajte prvi

New Report

Close