General Motors našao se u čudnoj poziciji sa svojim luksuznim brendom Cadillac. S jedne strane nikako ne uspijeva potaknuti prodaju modela srednje i više srednje klase, dok s druge strane ne može zadovoljiti potražnju za SUV modelom Escalade.
Unatoč velikim popustima na modele ATS i CTS, američki kupci u tom segmentu radije biraju BMW-ove i Mercedesove modele. Ta dva modela su se toliko nagomilala na zalihama da je tvornica u Lansingu u državi Michigan sredinom prosinca zatvorena na šest tjedana. Prodaja Cadillaca u siječnju je rasla tek dva posto.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu