Na turističkom sajmu FESPO, koji se od 29. siječnja do 1. veljače održavao u Zürichu održana je vrlo zapažena promocija novog prospekta našeg otok te nove avio linije Brač – Zurich.
Sajam, koji ove godine obilježava svoju 25. godišnjicu, otvorili su Ministar turizma Darko Lorencin i direktor HTZ-a Ratomir Ivčić budući je ove godine upravo Hrvatska njegova zemlja partner.
FESPO je, informirao nas je direktor TZ Bol i koordinator izrade novog bračkog prospekta Markito Marinković, najveći sajam putovanja i odmora u Švicarskoj kojega u pravilu posjeti oko 70 tisuća Švicaraca što je gotovo jedan posto cjelokupne švicarske populacije.
Švicarci su visokoplatežni gosti, putuju tri do pet puta na godinu i prosječno dnevno na putovanjima troše 148 eura, dok primjerice njemački turisti troše pedesetak eura. Švicarci cijene i traže kvalitetu, zanima ih aktivni odmor poput jedrenja i biciklističkih tura. Hrvatska je prošle godine, kaže, zabilježila rast turističkog prometa sa švicarskog tržišta za 9%, a pozitivan trend rasta nastavlja se i ove godine.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu