Kompanija Renault-Nissan lani je povećala je prodaju vozila na gotovo 8,5 milijuna vozila, zahvaljujući odličnim rezultatima na tržištima SAD-a i Zapadne Europe.Tako je prodaja prošle godine povećana 2,5 posto u odnosu na godinu ranije, na ukupno 8,470.610 prodanih vozila, precizira se u priopćenju francuskog automobilističkog diva.
Zahvaljujući snažnom rastu prodaje u SAD i Zapadnoj Evropi, svaki deseti prodati automobil u svijetu u prošloj godini izašao je iz tvornica Renaulta, Nissana ili Avtovaza, ruske podružnice ovog francusko-japanskog poslovnog saveza. Lanio su 10 najvećih tržišta za Renault-Nissan bili SAD, Kina, Rusija, Japan, Francuska, Meksiko, Brazil, Velika Britanija, Njemačka i Italija. “Snažna potražnja u SAD-u, oporavak tržišta Zapadne Europe i lansiranje novih, atraktivnih modela, bili prošle godine su glavni faktore rasta”, priopćio je predsjednik Uprvave Carlos Ghosn.
Osim toga istaknuo je kako su optimistični glede dugoročnih projekata na tržištima zemalja u razvoju, unatoč tretnutnom padu potražnje u Rusiji i Brazilu.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu