Mađarska bi trebala zamijeniti sustav progresivnog oporezivanja prihoda od oglašavanja jedinstvenom poreznom stopom koja bi trebala biti niža od dosadašnjih, tvrde tamošnji mediji.
Budimpešta je uvela porez na oglašavanje lanjskog lipnja, pri čemu su kompanije s prihodima od oglašavanja većim od 20 milijardi forinti plaćale porez po stopi od 40 posto. Najava smanjenja poreza poklopila se s posjetom Budimpešti njemačke kancelarke Angele Merkel. Naime, najveći je porezni obveznik bila podružnica njemačke medijske grupe Bertelsmann, vlasnika RTL televizijske postaje.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu