Adria Hotel Forum 11. i 12. veljače u Zagrebu

Autor: Poslovni.hr/Hina , 04. veljača 2015. u 15:09
Arhivska fotografija: Nel Pavletić / Pixsell

Treća regionalna hotelsko-investicijska konferencije Adria Hotel Forum (AHF) u Zagrebu će 11. i 12. veljače okupiti oko 300 sudionika i 50-ak panelista.

Treća regionalna hotelsko-investicijska konferencije Adria Hotel Forum (AHF) u Zagrebu će 11. i 12. veljače okupiti oko 300 sudionika i 50-ak panelista, većinom hotelijera, investicijskih stručnjaka i konzultanata, a na njoj će biti predstavljeni i uspješni investicijski modeli i projekti u hotelskoj industriji s ciljem poticanja investicija i razvoja hotelijerstva u Hrvatskoj i regiji.

Predstavljajući program AHF-a u srijedu na konferenciji za novinare njegova organizatorica Marina Franolić najavila je kako će, više nego dosadašnji, ovogodišnji Forum više pokušati odgovoriti na pitanja zašto u Hrvatskoj i njenom hotelijerstvu nema više stranih investitora i koji su razlozi zbog kojih ne dolaze.

Primjere iz svojih praksi predstaviti će stručnjaci iz nekoliko mediteranskih zemalja, Malte, Grčke, Italije i Portugala, ali i Crne Gore i Slovenije, čiji će ministri zaduženi za turizam, uz hrvatskoga, sudjelovati i na posebnom 'ministarskom panelu'.

Na Forumu će se govoriti i o velikoj temi za sve te zemlje, turističkoj sezonalnosti, što je jedna od 'vječnih' tema i u hrvatskom turizmu s obzirom na izrazito kratku sezonu. To, po ocjeni Sanje Čizmar iz konzultantske tvrtke Horwath HTL iz Zagreba, izravno utječe i na odluke investitora da se odluče na investiranje u Hrvatskoj.

Čizmar ističe kako temeljni problem investiranja u hrvatskom turizmu nije samo administrativne prirode, nestabilna i promjenjiva legislativa te okruženje, nego i niska profitabilnost opet povezana s kratkom sezonom te smanjenim prihodima i dugim povratom investicija u odnosu na neke druge zemlje.

Ozbiljnim investitorima te su stvari najvažnije i teško je očekivati da će u neku zemlju investirati zbog emocija, kazala je Čizmar.

I predsjednik Udruge poslodavaca u hotelijerstvu Hrvatske (UPUHH) Kristian Šustar smatra da i Hrvatska, kako to čine brojne zemlje u svijetu, treba preispitati svoje pozicije u turizmu, jer se tu ne radi samo o jednoj zapreci daljem razvoju i investicijama nego ih ima više, a zasigurno utječu i na određeni paradoks – Hrvatska je u svijetu sve prepoznatljivije i popularnije turističko odredište, ali to ne prati i porast stranih investicija.

I na ovogodišnjem će Forumu biti predstavljeni najbolji inovativni studentski projekti na temu novih hotelskih koncepata proizašlih iz natječaja AHF-a u kojemu je sudjelovao 21 hotelijersko-turistički fakultet i visoke škole u regiji odnosno više od 130 studenata.

Komentirajte prvi

New Report

Close