Banke su prilikom zamjene postojeće "stare" platne kartice novom beskontaktnom platnom karticom dužne o tome izvijestiti klijenta, upozoriti ga na novu funkcionalnost, a korisniku je potrebno ponuditi mogućnost odbijanja nove platne kartice s beskontaktnom tehnologijom ako se njome ne želi koristiti kao platnim instrumentom, navodi se u očitovanju Hrvatske narodne banke nakon učestalih pitanja korisnika o svojim pravima i obvezama.
Banke moraju upozoriti klijenta u na moguće rizike koji proizlaze uporabom beskontaktne tehnologije, te na sigurnosnu zaštitu koju pružatelj platnih usluga pruža korisniku platnih usluga s obzirom na pojavljivanje novih rizika beskontaktne tehnologije, navodi HNB. Dodaje da u potpunosti podržava razvoj novih tehnologija na području platnog prometa, ali i da je nužno je sagledati i sve potencijalne rizike koje tehnologije nose te na jasan i razumljiv način objasniti korisnicima funkcionalnosti zajedno s jasnom podjelom odgovornosti za sve posljedice korištenja.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu