Poznati lanac brze prehrane ima novi plan kojim će iznenaditi svoje kupce, a ujedno i poboljšati McDonald'sov imidž u Americi.
Izabrani gosti moći će platiti uslugu u McDonald's restoranima zagrljajima, plesom i ostalim načinima izražavanja ljubavi u razdoblju od početka veljače do dana zaljubljenih, Valentinova. "Svi posjetitelji McDonalds'a mogu biti 'odabrani' i tada će imati priliku pokazati svoju ljubav", poručili su iz kompanije koja se na dosjetljiv i pomalo neobičan način odlučila poigrati svojim sloganom I'm lovin it. Po restoranu će biti odabrano ukupno 100 gostiju koje će 'pokazivati ljubav', što znači da će oko milijun mušterija svoj obrok dobiti gotovo potpuno besplatno.
1milijun
kupaca svoj obrok platit će pokazivanjem ljubavi
Ovaj potez samo je jedna od reakcija na pad prodaje tijekom 2014. s kojom se američki McDonald's suočio po prvi put nakon 12 godina. Do znatnog gubitka kupaca dolazi zbog sve popularnijeg trenda zdrave prehrane i to osobito na američkom tržištu. Problemi u poslovanju doveli su i do smjena na vrhu tvrtke pa je nakon 25 godina izvršni direktor Don Thompson svoje mjesto je ustupio Steve Easterbrooku koji je prije ove pozicije bio na čelu McDonald'sa u Velikoj Britaniji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu