Uz to što su u finalnoj utakmici NFL lige New England Patriotsi pobijedili prošlogodišnje prvake titule, Seattle Seahawks. Super Bowl je donio i neke rekorde- gledatelji su generirali čak 28,4 milijuna tweetova. To je čak 3,5 miliona tweetova više nego na lanjskom finalu, koje je generiralo 24,9 milijuna tweetova.
Pobjedničko presretanje 20 sekundi prije kraja utakmice generiralo je čak 395.000 tweetova u minuti. U vrijeme nastupa popularne pjevačice Katy Perry na poluvremenu pao je broj impresija na društvenim mrežama, ali je ipak zabilježeno 284.000 tweetova u minuti. Pozornost su izazvali i komentari i postovi na sajtovima kao što su Reddit, gde su korisnici odmah nakon završenog događaja počeli raspravljati o prikazanoj igri ali i o glazbenom spektaklu. Već desetljećima oglašavanje vezano uz taj događaj iznimno je skupo, a ove je godine 30 sekundi reklamnog prostora koštalo 4,5 milijuna dolara.
Za najbolju i najoriginalniju reklamu ocijenjena je kampanja #LikeAGirl iza koje stoji proizvođač uložaka Always. Reklama je generirala 400.000 tweetova, a zahvaljujući analizi koju je sproveo Adobe uz pomoć alata Adobe Social, izmjereno je da je reklamni segment zabilježio više od četiri milijuna impresija na društvenim mrežama. Ove je godine zabilježena i rekordna porast u oglašavanju gaming industrije. Tri video reklame koje su prikazane tokom Super Bowl 2015. koštale su 15,5 milijuna dolara, dok su se u njima pojavile neke od najpoznatijih ličnosti kao što su Kate Upton i Liam Neeson.
Game Of War imao je 30 sekundi, Clash of Clans 60 sekundi a Heroes Charge 15 sekundi reklame. Uz njih, na listi top 10 spotova našle su se i reklame za Toyotu, Nissan, potom Dove Men Care, pivo Budweiser te za tehnološku kompaniju Squarespace. Trener pobjedničke momčadi je Bill Belichick, čiji je otac podrijetlom iz Karlovca, dok je majka Pete Carrolla, Rita, iz Dubrovnika. Njujorški ured Hrvatske turističke zajednice nije propustio takvu prigodu i odlučili su treneru koji pobjedi u Super Bowlu ponuditi obiteljsko putovanje u domovinu predaka, a o čemu si iscrpno pisali američki mediji.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu