Popularni restoran brze prehrane, od ovog će tjedna prihvaćati nove oblike plaćanja, piše Business Insider.
Neki će korisnici tako svoje obroke moći 'platiti' selfijem, zagrljajem ili jednostavnim 'pljeskanjem' ruke o ruku.
Promotivna akcija naziva 'Lovin' trajati će do 14. veljače u SAD-u, rekao je glasnogovornik te kompanije.
Također, sredinom siječnja Mc Donald's je objavio novu video reklamu "Signs" (Znakovi) koja je zamijenila njihov dugo postojeći slogan "I'm lovin' it" (Volim ga).
Čini se da novim kampanjama Mc Donald's želi građanima pokazati da nisu samo lanac brze prehrane, već i da brinu o svakoj osobi u zajednici.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu