Atlantic nije kupio slovenski Kekec, ali zbog toga ne žale

Autor: Božica Babić , 01. veljača 2015. u 22:00
Emil Tedeschi, vlasnik Atlantic grupe/Boris Ščitar/PIXSELL

Ulaganje bilo previsoko za vrijednost koju brend ima.

Atlantic grupa je sudjelovala na dražbi za otkup brenda pašteta Kekec, koji bi u našem portfelju mogao biti brend mesnih namaza u nižem cjenovnom razredu, potvrdili su za Poslovni dnevnik u Upravi kompanije.

Naime, slovenski mediji su u petak objavili kako se za brendove Kekec pašteta, Mip, Pomurka i Kraljica Mortadela u javnoj dražbi nadmetalo 10 kupaca te da je isklična cijena od 104.050 dignuta na 232.250 eura. Zadovoljni su što brendove nisu otkupili stranci, među kojima ističu Atlantic, već su završili u portfelju lokalnih poduzetnika.

U Atlanticu pak kažu kako im cilj nije bio kupiti brend Kekec pod svaku cijenu. "Uzevši u obzir karakteristike brenda i određena ograničenja, kao što su mogućnost prodaje samo na slovenskom tržištu i vlasništvo samo nad grafičkim, ne i verbalnim žigom, procijenili smo da za nas to ulaganje preko ponuđenog iznosa ne nosi dostatnu dodanu vrijednost", ističe direktorica korporativnih komunikacija Gabrijela Kasapović.

Početna cijena za Kekec bila je 100.000 eura, a otkupila ga je tvrtka Ahac za 220.000 eura.

Komentirajte prvi

New Report

Close