Tele2 Hrvatska prvi puta zaključuje godinu s dobiti

Autor: Objava za medije , 30. siječanj 2015. u 13:13
Snimanje Tele 2 reklame u kojoj glume Domagoj Duvnjak i Igor Vori. Photo: Dusko Marusic/PIXSELL

Tele2 Hrvatska po prvi puta godinu završava s dobiti i to u iznosu od 39 milijuna kuna.

Tele 2 danas je objavio svoje konsolidirane rezultate za cijelu godinu i četvrto tromjesečje 2014. Mats Granryd, CEO je izjavio: “2014. je godina u kojoj smo nastavili s našom predanošću, unatoč nesigurnosti u Norveškoj i značajnom prijelazu korisnika iz fiksne u mobilnu telefoniju u Nizozemskoj. Razdoblje Q4 2014. nije bilo iznimka, nastavili smo naš mobilni rast 14. kvartal za redom, uz rast prihoda od krajnjih korisnika za sedam posto što je posljedica naše kontinuirane sposobnosti da monetiziramo potrebu korisnika za mobilnim uslugama. Katalizator ovog rasta su LTE/4G usluge i široki raspon usluga koje kupcima pružaju dodatnu vrijednost i odlično korisničko iskustvo.“

Tele2 Hrvatska po prvi puta godinu završava s dobiti i to u iznosu od 39 milijuna kuna.

Baza korisnika rasla je na godišnjoj razini od 4% i ima ukupno 823.480 korisnika. U četvrtom kvartalu 2014. godine broj korisnika se smanjio za 54.000 (u istom razdoblju prošle godine se smanjio za 45.000) uslijed visokog otpisa (churn) ljetnih sezonskih korisnika.

Prihod od mobilnih krajnjih korisnika iznosio je 170 milijuna kuna (u istom periodu prošle godine iznosio 164 milijuna kuna), što predstavlja rast od 4% usprkos negativnom utjecaju smanjenih cijena roaminga. Zahvaljujući rastu prihoda od usluga te većoj efikasnosti u upravljanju troškovima, Tele2 Hrvatska u četvrtom kvartalu 2014. bilježi EBITDA-u od 32 milijuna kuna (u istom periodu 2013. godine iznosila je 19 milijuna kuna) i EBITDA maržu od 10% (u istom periodu 2013. godine iznosila je 6%).

Na kraju četvrtog kvartala 2014. godine Tele2 je osigurao uporabu radiofrekvencijskog spektra za blok 2×15 MHz u pojasu 1800 MHz kako bi nastavio unaprjeđivati kvalitetu mreže.

„Sjajno je vidjeti kako korisnici nastavljaju prepoznavati Tele2 kao svog mobilnog operatora. Naši kontinuirani napori da odgovorimo na potrebe korisnika donose rezultate. Po prvi puta smo profitabilni i želim to iskoristiti kako bismo unaprijedili korisničko iskustvo.“ ističe Malin Holmberg, Predsjednica uprave Tele2 Hrvatska.

Komentirajte prvi

New Report

Close