Dok jednome ne smrkne drugome ne svane. Ova narodna poslovica idealno opisuje ono što se kompaniji Avon dogodilo na ruskom tržištu.
Dok većina biznismena "lupa glavom o zid" zbog tamošnje krize koju je pokrenuo strmoglavi pad rublje, kozmetička kuća specijalizirana za direktnu prodaju hvali se impresivnim rezultatima. Iako još ne otkrivaju konkretne brojke, u Avonu tvrde da im prodaja strelovito raste i po volumenu i po vrijednosti, poslovanje u prosincu opisuju riječju "veličanstveno". Direktorica Avona za tamošnje tržište Elena Starkova pojašnjava kako je "kvaka" u tome što deseci tisuća krizom pritisnutih Rusa pokušavaju na sve načine poboljšati kućne budžete pa se odlučuju za akviziterske poslove.
"Pridružuju nam se sve kategorije stanovništva – mladi, srednja generacija, čak i umirovljenici. Svi oni pokušavaju svojim obiteljima osigurati dodatne prihode pa počinju raditi kao naši prodavači", kaže ona otkrivajući da je Avon broj svojih prodavača u Rusiji povećao za čak 10 posto. Slična je situacija, kažu tamošnji stručnjaci, događala i u vrijeme kriza 1998. i 2009. godine."sada je oko 4,3 milijuna rusa uključeno u direktnu prodaju, a taj će broj rasti dok god rublja i gospodarstvo budu slabi", kaže jedan od njih.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu