Hrvatske tvrtke mogu konkurirati velikim svjetskim proizvođačima u proizvodnji namještaja

Autor: Poslovni.hr/Hina , 16. siječanj 2015. u 14:41
Foto: Tomislav Miletić / Pixsell

Tvrtke Prostoria i INKEA su svijetli primjeri konkurentnosti hrvatske industrije.

Na krilima rekordnih rezulatata u izvozu namještaja u prošloj godini, hrvatske tvrtke spremne su za najveći svjetski sajam namještaja IMM koji će se idućeg tjedna održati u njemačkom Koelnu, a na kojem će među ostalima samostalno nastupiti hrvatske uspješnice Prostoria i INKEA, najavljeno je u petak na konferenciji za novinare u Agenciji za investicije i konkurentnost.

Tvrtke Prostoria i INKEA su svijetli primjeri konkurentnosti hrvatske industrije namještaja koje su kroz unapređenje proizvodnog programa te uvođenje novih brendova i atraktivnih proizvoda ostvarile zavidne rezultate, kazao je Marijan Kavran, predsjednik Hrvatskog klastera konkurentnosti drvoprerađivačke industrije.

"One su dokaz da hrvatske tvrtke mogu konkurirati ostalim velikim svjetskim proizvođačima kako u Europi tako i svijetu", kazao je Kavran, istaknuvši važnost vlastitih proizvoda sa dodanom vrijednošću.

Prostoria će se u Njemačoj na 200 metara kvadratnih predstaviti s četiri proizvoda, od kojih su neki dobitnici prestižne nagrade Interior Innovation Award 2015 Njemačke udruge za dizajn. INKEA će pak u Koelnu predstaviti kuhinju Pia koja štedi prostor i koja se s veličinom od samo 1,6 prostornih metara može postaviti bilo gdje, te je također dobitnica nagrade za dizajn Interior Innovation Award 2015.

"Prostoria je u 2014. povećala izvoz za više od 100 posto, koji sada čini oko 50 posto njezine proizvodnje, što se uvelike može pripisati prisutnosti na velikim međunarodnim sajmovima. Prisutni smo u više od 40 zemalja svijeta i u 2015. također očekujemo rast izvoza za 100 posto", kazao je Tomislav Knezović, vlasnik Prostorie.

Direktorica Inkee Alenka Kostanjević Špiljarić istaknula je pak da im cilj inovativnim pristupom osvojiti strana tržišta.

Hrvatska drvoprerađivačka industrija u prvih šest mjeseci prošle godine povećala je izvoz za 40 posto, na 667 milijuna dolara, a taj se trend zadržao i u ostatku godini te se očekuje da će za cijelu 2014. godinu iznositi oko 1,3 milijarde dolara. Drvni izvoz činio je u prvih šest mjeseci više od 10 posto hrvatskog robnog izvoza, istaknuto je na konferenciji.

Što se tiče industrije namještaja izvoz je u prvih šest mjeseci porastao za 35 posto, a za cijelu godinu se očekuje da će porast iznositi oko 30 posto, s tim da su najbolji rezultati ostvareni na tržištu Njemačke.

Komentirajte prvi

New Report

Close