Prije odluke o kupnji suvremeni kupac podatke o proizvodima i uslugama traži online, stoga suvremene tvrtke potencijalne kupce moraju privući na svoju internetsku stranicu i ondje im ponuditi kvalitetno rješenje njihovih problema kako bi ostvarili krajnji cilj, prodaju. U tome značajno može pomoći content marketing.
Što je content marketing?
Ukratko, content marketing predstavlja marketinški sadržaj koji privlači pozornost kupca i korisnika, koji ciljnoj publici pruža dodanu vrijednost i koji će u konačnici dati mjerljive poslovne rezultate.
Ideja CM-a je ta da tvrtka kupcima dosljedno i konstantno pruža vrijedne informacije, što joj omogućuje uspostavljanje i izgradnju dugoročnih odnosa s publikom te pomaže u zadobivanju njihovog povjerenje, a rezultira time da publika s vremenom počinje razmišljati o proizvodima tvrtke, što u konačnici dovodi do prodaje te često i do stvaranja lojanih kupaca.
Mogućnosti i potencijal su zaista veliki, stoga započnite već danas sa planiranjem svog >>preuzimanjem besplatne brošure na blogu Kako na web.
Content marketing nije nešto što će se događati u budućnosti marketinga, on je sadašnjost. Pitanje koje si trebamo postaviti nije, trebamo li content marketing uključiti u strategiju marketinga tvrtke, nego, koje alate i tehnike ćemo koristiti.
Najčešće korišteni alati content marketinga su:
- audio snimke ili podcasts,
- različiti video sadržaji,
- fotografije,
- infografike,
- tekstualni sadržaji (direktni email newsletter, white papers (edukativan i informativan sadržaj), studije slučaja, blogovi, svjedočanstva, različiti članci, članci u obliku pitanja i odgovora, e-books, priopćenja za medije),
- aplikacije,
- društvene mreže i prezentacije.
Ukoliko potencijalnom kupcu kontinuirano i konzistentno omogućavamo korisne sadržaje, on će nas nagraditi dijeljenjem sadržaja, kupovinom i lojalnošću.
Cijeli članak pročitajte na blogu Kako na web.
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu