Besplatna e-brošura otkriva 7 tajni kreiranja uspješnog sadržaja

Autor: Poslovni.hr , 16. siječanj 2015. u 13:49
Foto: CM

Kako kreirati kvalitetan sadržaj koji će naša ciljana publika voljeti i dijeliti s drugima i koji će na kraju dovesti do mjerljivih poslovnih rezultata?

Prije odluke o kupnji suvremeni kupac podatke o proizvodima i uslugama traži online, stoga suvremene tvrtke potencijalne kupce moraju privući na svoju internetsku stranicu i ondje im ponuditi kvalitetno rješenje njihovih problema kako bi ostvarili krajnji cilj, prodaju. U tome značajno može pomoći content marketing.

Što je content marketing?

Ukratko, content marketing predstavlja marketinški sadržaj koji privlači pozornost kupca i korisnika, koji ciljnoj publici pruža dodanu vrijednost i koji će u konačnici dati mjerljive poslovne rezultate.

Ideja CM-a je ta da tvrtka kupcima dosljedno i konstantno pruža vrijedne informacije, što joj omogućuje uspostavljanje i izgradnju dugoročnih odnosa s publikom te pomaže u zadobivanju njihovog povjerenje, a rezultira time da publika s vremenom počinje razmišljati o proizvodima tvrtke, što u konačnici dovodi do prodaje te često i do stvaranja lojanih kupaca.

Mogućnosti i potencijal su zaista veliki, stoga započnite već danas sa planiranjem svog >>preuzimanjem besplatne brošure na blogu Kako na web.

 

Content marketing nije nešto što će se događati u budućnosti marketinga, on je sadašnjost. Pitanje koje si trebamo postaviti nije, trebamo li content marketing uključiti u strategiju marketinga tvrtke, nego, koje alate i tehnike ćemo koristiti.

Najčešće korišteni alati content marketinga su:

  • audio snimke ili podcasts,
  • različiti video sadržaji,
  • fotografije,
  • infografike,
  • tekstualni sadržaji (direktni email newsletter, white papers (edukativan i informativan sadržaj), studije slučaja, blogovi, svjedočanstva, različiti članci, članci u obliku pitanja i odgovora, e-books, priopćenja za medije),
  • aplikacije,
  • društvene mreže i prezentacije.

Ukoliko potencijalnom kupcu kontinuirano i konzistentno omogućavamo korisne sadržaje, on će nas nagraditi dijeljenjem sadržaja, kupovinom i lojalnošću.

Cijeli članak pročitajte na blogu Kako na web

Komentirajte prvi

New Report

Close