Milijuni ljudi širom svijeta sudjelovali su u kampanji "Je Suis Charlie" na društvenim mrežama, no činjenica da je više od 50 ljudi u Francuskoj pokušalo "zaštititi" izraz kako bi ga možda iskoristili u promotivne svrhe, razbjesnila je autora kampanje.
Kako piše BBC, Joachim Roncin živi u blizini redakcije Charlie Hebdoa gdje se dogodio masakr, i ubrzo nakon nemilog događaja stvorio je jednostavno grafiku "Je Suis Charlie" koja poručuje: "Ja sam slobodan, ja se ne bojim".
Broj od 400 pretplatnika na njegovom Twitter profilu uskoro je narastao na sedam milijuna, a tisuće običnih ljudi čestitali su mu na njegovom djelu.
No, unatoč Roncinovoj plemenitoj gesti, posljednja izvješća govore o tome kako je 50 ljudi uputilo zahtjev za zaštitu spomenute fraze, a niti jedna nije povezana s originalnim autorom.
– Zastrašuje me pomisao da ovaj slogan pun nade i vjere netko želi posjedovati, ističe Ronin i pojašnjava: "Želim da ova poruka ostane neokaljana. Četiri milijuna Parižana uzvikivalo je ovaj slogan, a isto se ponovilo u Londonu, New Yorku i mnogim drugim svjetskim gradovima. Gadi mi se pomisao da netko od ovoga želi zaraditi."
Važna obavijest:
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu Poslovni.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu Poslovni.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.Uključite se u raspravu